• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

FruLlan är inte heller nån tyst mus, utan en vansinnigt trevlig prick - även IRL! Ifall nån hade trott nåt annat?!?!

Vickan har landat på jobbet, lagom pigg och seg i en fin kombination. Önskar er alla en skojig dag på jobbet...

Och frullan... fler uppmuntringsattacker är att vänta - här och IRL. så länge får du en liten godmorgon !

• Meddelande borttaget
  • Zozo

FruL.. har jag missat nagot?? Jag menar, jag trodde att ni just börjat försöka?? Jisses, jag har massor av kompisar som fatt försöka i tva ar eller mer.. och sen, plupp, sa kommer det! Det viktiga verkar vara att inte stressa, försöka att inte tänka för mycket pa det.. som om kroppen kände stressen och blockerade sig pa nagot sätt.. Na, detta är bara hörsägen, men saa manga har sagt det.

• nu är jag fruL

Här kommer deppisen

Jo visst jag vet också att man inte ska stressa. Men jag tillhör inte de människor som kan styra mina känslor. jag kan inte bara intala mig att "nu ska jag inte tänka på barn" och låta bli att stressa. Jag funkar inte så.

och jag vet att folk får kämpa i åratal för att få barn. Visst men jag vill inte ha barn när jag är gammal/äldre. Inte med de risker det innebär. Sorry men sån är jag.
    jag känner mig redan för gammal.

jag tror det är kört.

men nu ska jag dra mig undan och inte deppa ner denna tråd. Sorry

• Jessie76

Jag tror - eller jag är rätt säker på - att jag inte är din favvoperson just nu, men....
    Försvinn inte, det gör ingenting att du är deppig här - vi tycker ju om dig tanten!

Så om du inte har blivit gravid efter att ha testat några månader, så ska du inte alls skaffa barn? Då är du/ni för gamla? Bara undrar.......

• viktualia

Men frullan! Ge dig! Det är klart att du måste hänga här i tråden, deppig eller inte! JÖ!!!!

Och visst måste man få vara känslomänniska och deppa.. men inte är du för gammal för att få barn varken nu eller om tre år. NÄE! Jag tror att du kommer bli en fantastisk mamma! Så det så!

Kram på dig!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

Tck oms
    Skönt med någon som i alla fall kan föstå min frustration. 1000 pussar till dig

Men frågan är hur låter man bli att oroa sig över om man kan bli gravid eller ej? Jag kan nog inte låta bli. Är ju helt övertygad om att jag intye kan bli det.

• Zozo

Usch lilla FruL.. fast jag inte VET hur det är (vi har ju inte försökt än.. tanken är väl att göra det sa snart det är klart med när vi ska flytta etc Jag är snart 32..), sa känner jag med dig! även om nagot inte ÄR fel, sa är det svart att inte oroa sig.. Radet är bra, men kanske inte sa lätt att följa!

Gör som oms säger - drick champagne och ät chips och choklad! Det brukar peta upp humöret en aning i alla fall!!

• viktualia

arbetsdagen lider mot sitt slut och ni får sköta om er, bruttisar!

dags att åka hem och övetyga sig själv om att jag måste ut och jogga.. hm... slöfocken protesterar....

kram kram!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...