• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

Bergtroll menar du? Det är ju lite originellt FruganL! Ah, tjut pa bara och skulle nan komma o klaga sa kan du ju puckla pa dem istället (rum brukar kosta mycket)..

Jag blev nog inget djur âven om jag känner mig som en fet julegris just nu.. Näh, alkoholiserad häxa är och förblir jag... (jag som radde min urtrötta syster som ville dricka vin när valkampanjen är över att ta en flaska champagne skaka den och sedan inhalera liggande...)

• viktualia

Knörveldjur.. det är ett djur som beter sig lagom baklänges, är tokslö och helst vill sitta hemma på balkongen och dricka paraplydrink.

INTE ha 200 kuvert KVAR att packa... helst innan 15.00...

BLÄäääääää

• Zozo

Hehe.. jg har 60 rundningar att klippa ur noggrant ur etikettspapper för vara tackkort.; Det är sa kul i början... de tva första!

• Jessie76

Vi var och beställde tackkort i tisdax, det var skönt att leja bort det - fast klart dom blir inte så personliga då... Äh, skit i det

Förresten har dom uppdaterat sidan där vi är på bild. Den sista bilden - svartvita - den valde vi som tackkort om ni vill se...

FruLlan, det borde ju vara effektivt - dränka hotellrummet. Är du en sån som låter mycket när du gråter? I så fall tror jag absolut att du kan ta ihjäl dom om du jobbar på ett tag
    Grått- eller grott- troll? Inte för att det spelar nån roll, men för statistikens skull.....

Jag gillar oxå grönpeppar.... Känns jag lite maskulin eller? Eller gillar och gillar, det beror på tycker jag....

• Zozo

Nämen hur stavar ni!? Grottroll ska det faktiskt vara el ev Grått troll.. men allra enklast bergtroll!

• Zozo

Där kom pmsade petmajan inn som en annan dâst padda...

• viktualia

Jessie.... bli inte sur på mig.. men jag har inte sparat länken till era kort bland mina favvisar... så du får gärna lägga ut den igen!!! *nyfiken jö*

• Zozo

Känner mig allmänt gräslig och trakig.. bräkande get... Far jag bräka pa er?

Mglbrtudj!

• viktualia

jag hatar kuvert, enkäter, adressetiketter och liknande jox.

Buuuuuuuuuuuuuu

Tur att ni finns!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...