• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

Det fär med att kompisar som blir tillsammans, hmmmm det är INTE kul alla gånger. dock har jag inte riktigt råkat ut för lika allvarligt. Bara några som blev jätte bra vänner genom oss, sen hånglade dom och nu kan de knappt ses. Det är jättre tråkigt för vi 4 umgicks massor förr i tiden. Men nu kan vi inte det , så deras hångel förstörde något bra och kul. Finns det ingen lag mot att ens kompisar inte får trssla och göra slut?
    I det här landet har vi ju lagar för och emot allt, så...?

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Hm...

Jag har en rutten mage och ingen självdiciplin.. alltså fortsätter jag hävda att jag är GLAD....

Grubblar över när jag ska lämna jobbet idag... borde nog åka tidigt för att hinna hem och gå på systemet.. ha ha.. känner för skumpa... eller rosévin.. jag vet inte riktigt....

näe... dags att slåss med statistikdataprogram!

• nu är jag fruL

Hmm åker från uppdraget i skogen vid tretiden hemma kl 18.30...
    INTE kul att resa...

Rutten i magen, men kom igen jag kan inte äta BRÖD hur fasiken skulle jag ha överlevt för 100 år sedan? snacka om att man skulle ha sållats bort av det naturliga urvalet!
    Näe du andra handens varelse!

• viktualia

jag förstår att du också är rutten i magen.. själv klarar jag en halv kopp kaffe om dagen.. sen blir det KRIS och jag ockuperar dass i evigheter.... himla osmidigt!

• nu är jag fruL

ha ha det är lite lätt pinsamt när man måste spendera timmar på dass. Särskilt när man kommer bort.

Åt på ett ställe för ett tag sedan som tydligen inte alls fattade hur illa det kan gå med gluten. Så efter ett tag så kajkade min mage ihop. Jag skulle ute till en ny kund och fick börja med att sitta 40 minuter på toa. Hur bra ser det ut snacka om att de kollade efter stick hål på mina armar sen så jag känner igen problemet.

• viktualia

och fy! stackare....

själv satt jag 25 min på dass på jobbet häromveckan.. kändes som väldigt väl använd arbetstid... var helt urlakad efteråt.. typ svimfärdig.. håhåjaja...

Gnäll: vår itsupport har lunchstängt....

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Oms... jag vet att jag borde sluta dricka kaffe.. men jag VILL inte.. har ägnat och ägnar hela mitt liv åt att undvika div annan mat och jag är så LESS på det... (är allergisk mot div röda grönsaker plus alla citrusfrukter)... näpp jag är inte anonym här längre...

avskyr begreppet "specialmat" men måste anpassa mig.. har dock kollat både gluten och laktos för några år sedan, och det var ok. Orkade inte gå vidare i sjukvården men troligen beror mina magproblem på oregelbundna tarmrörelser...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...