• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Jag försöker föreställa mig hur ni skulle förklara det för Herr Barsk Fransk Poliskonstapel en fredagskvâll med folieknyten med oxfilé och pizzabullar under armen..
    APGARV!

• viktualia

ojdå.. nån rondell eller annan öppen plats då?!?

hm.. fast jag känner mig rik så vi kanske kan landa på nån helikopterplatta och ta en limo sen!

• nu är jag fruL

snorkel zozo
    Och jag vägrar att ha snorkel hur sjutton ska man kunna sörpla i sig kopiösa mänger då.

välkommen till klubben zozo. Många av mina inlägg har fastnad i filtret. jag antar att det är för att kjag inte kan låta bli att svära osv.

men naket, hallå det är ju naturligt att vara naken. behövs det filter då?
    Förresten vill jag vara naken under blåstälelt för att piffa upp det hela lite!

• Zozo

Som han höken i Mupparna sa: "Nämen vad ÄCKLIGT.. alla djur som är NAKNA under pälsen/kläderna!!"

Och det var inte det nakna som fastnade i flitret utan k i n k y !!

• Zozo

Jag kan inte komma ifran bilden av er alla klättrande pa nâtstaketet till parken!!

• nu är jag fruL

Hmm vad jobbigt det lät att klättra. kan inte nån bara ta med sig en bultsax eller nåt så att vi kan klippa upp stängslet och bara krypa igenom.

Förresten måste man vänta med att börja dricka tills man kommer eller kan man tjyvstarta på helikoptern?

TÖRSTIG!!!

• viktualia

det är klart att det måste vara fördrink i helikoptern... jag har bara en massa sprit hemma.. så jag blandar nån drink...

it-nissen har varit här.. men han lyckades inte fixa allt..blä... så jag måste fortsätta fördriva tiden fram till kl 15.15 när jag tänker lämna byggnaden! så det så!

• Zozo

Jamen JAG da! Aha, jag snor makens öl till fôrdrink.. Han far väl hitta pa EGEN sysselsättning!

• viktualia

men du är ju i frankriket.. kan du inte greppa nåt schysst spritartat på väg hem från jobbet.. finns inte sånt överallt där?!?

själv ska jag försöka ta mig till systemet...

• nu är jag fruL

näe ni fluppror (fråga inte mig vad det är )
    nu måste jag dra!!!!
    Mot stockholm o ljuva stad!!!
    fyyyyy vad skönt
    Kommer drömma om er och nakna, pervo tomtar i natt!
    puss

VILKEN TUR ATT NI FINNS!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...