• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Hmmm.. jag kom just pa att vi har en hel KARTONG (lada ser sa knepigt ut utan rundningen...) med champagne som eg bara star och väntar pa mig i sovrummet! Tror jag sak föresla en helg i sängen med kartongen för min käre make...

Oms.. Men.. ALLA är väl NAGONS kompis..? Det skulle mao bli rätt ensamt?! Vi far nog skriva om den lagen aningens..

Assa flickor..? Tror ni inte vi skrämt iväg alla tjyvläsare med allt skitprat? Halla tjyvläsare? Sluta fega och skriv istället för att bara läsa! Som ni ser är nivan hög.. sa det är pa eget bevag!

• viktualia

senaste tjuvläsarinlägget var tidigt imorse... våga er fram ur garderoberna!

måste gnälla lite till... vår smurtiga it-support har omorganiserats och de har NOLL koll på läget.. .jag behöver SPSS-licensen NU!!!!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Jaa.. latom oss bilda en kommission!

• nu är jag fruL

ha ha ha gillar SKITsnack in alla bemärkelser även äkta vara så att säga

Oms: SKIT* jobbigt när toan ligger så "offentligt " till inte alls kul när det brakar loss

laktos: intoelrant mot det med men där finns det ju hallalujla för Finland!!! Valio som har massa låglaktos och laktos FRIA produkter. Testa laktosfri youghurt, finns bara i små föpackningar och är super. Annars finns det massa som är låglaktos. SKIT*bra så att säga!

Tål inte laktos utan får fräs bajs så att det står härliga till. Synd som attans eeftersom schoklad inte funkar alls men är så gott

Min stackars make blir totalt söndergasad på nätterna om jag fuskar

Ha ha ha vad jag helt plötsligt blev glad när vi började prata toalettbesök. Snacka om att jag är på en LÅÅÅÅG nivå när det gäller humor

oms: tycker att det funkar bra att vara gluten intolerant. Man lär sig. och alla alternativ finns. laktosen är nästan svårare, men där kan jag fuska med gaslarm dock

zozo: EN LÅDA!!!! Dela med dig för sjutton. himla tur för dig att du bor i frankrike, annars skulle jag leta reda på din adress och våldgästa er i kväll. Skulle inte alls ha något emot att sitta påe r säng kant och automatprata och tömma flaska efter flaska med champagne
    Om ni skulle till att hångla så skulle NI få lov att gå ut. jag och kartongen skulle stanna i ER säng!

ha ha ha elak och fräck det är jag

Varför är äkta champagne så dyyyyyyyyyyrt i sverige! Särskilt när man är STOR konsument och inte nöjer sig med lite

Ska klämma pommeryn i morgon kväll med maken

• Zozo

Hmmm.. man skulle kanske kasta ut maken med ett par öl och pjuda hem er pa champagnepyjamasparty da?? Hinner ni hit till 18.00?? Längre star jag mig nog inte ikväll pa alkoholfritt..

• nu är jag fruL

jag tycker verkligen att raden med de elak glada gubbarna passar mig utmärkt. Glad och ler utåt men är en djävul** egentligen.

tillsätta en kommission: japp det låter svenskt och bra

• nu är jag fruL

hmmm zozo
    Som tur var så är det ju tanken som räknas ( säger snälla människor, jag håller INTE med )

så tack för inbjudan! Men tyvvär så kommer jag inte hinna. Tror dui man kan få en LITE längre förvarning nästa gång? lite mer än 4,5 timmar?
    Eller ska man bara komma och banka på dörren

• Meddelande borttaget
  • Zozo

äh, var int sa sjapig.. Det tar väl max 2h att flyga fran Stockholm?! Chartra en helikopter eller nat!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...