• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

ni försvann... och här sitter jag fortfarande på jobbet och sliter.. stackars mig.. kommer hem vid halv åtta..men har faktiskt förskjutit morgondagens avfärd till 06.40 istället!

• Zozo

Här e jag, här e jag!

Och näh, vi har inte alltid samma asikter.. men VAD gör det? Det jag reagerar mest pa i olika tradar är eg inte asikterna som sadana (naja, för det mesta..) utan TONEN.. att man inte kan FATTA att folk tycker olika eller att man skriver en trad och sedan inte vill läsa att folk kan ha olika asikter.. Suck!

• Jessie76

Gooood mooorning!!!
    Jessie wide awake and kicking

Fy fan jag är så trött så jag dör snart!
    Emilia har hostat heeeeeela natten (krupphosta - bläääää )

Tack för att du förstod Vickan, då kan jag släppa detta hemska ämne

Klart jag inte har tänkt mig att alla ska komma hit upp! Jag har bara så dåligt me möjligheter att ta mig dit ner, så ni får roa er utan Jessie - lantlollan

• Zozo

Argh! Saa trött jag är pa att jobba.. Ingen som har tips pa hur man blir stenrik snabbt och kan göra vad man vill??

Loto funkar inte!

• Jessie76

Nä, jag hänger gärna på Z om du fixar nåt sätt

• Zozo

Vad GÖR ni idag??? E det bara JAG här?? Eller surfar ni runt i de andra tradarna (som jag - härjar vilt )

• Jessie76

Jag är här - sporadiskt

Jobbar och jobbar

• Jessie76

Men hallå, här var det dött idag...

Själv är man uuuuuuttråkad och borde egentligen göra jobb efter att ha kommit efter igår, men jag VILL inte!

Jag har inte rökt sen i söndax så nu behöver jag pepp känns det som... jobbigt idag

• viktualia

Tjoho!!!!! Vickan har varit på tjänsteresa utomlands på förmiddagen och har just landat på jobbstolen igen.... Måste jobba som en dåre och är SÅ J-LA trött och sömning. Har redan druckit för mycket kaffe så magen är helt ur led... urk och burk!

Min åsikt om jobb/rikedom: Jag vill ha kvar arbetsuppgifterna för att de är stimulerande... men jag vill ha fyra gånger så hög lön minst och inga deadlines!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...