• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Fragan är om de kanske tvättar haret o lägger pa spolar eller sant?

Jag far ju varje gang stränga order om att inte tvätta haret senare än morgonen dagen innan för att det inte ska halka ner (har spikrakt och halkigt har).. men de tre uppsättningar jag gjort här hittills har varit jättefina!

• viktualia

Oms förresten... det kommer finnas en liten anknytning till Afrika på mitt bröllop.. (har bestämt att den här tråden är TOKANONMYM...). Min mormor kommer ha en klänning från Kongo-Kinshasa eftersom hon jobbat hela sitt liv där... och själv grubblar jag över div smycken därifrån.. kan inte bestämma mig för vad jag ska ha till klänningen...

• nu är jag fruL

hejsan alla
    har nu skrivit en tokseriös rapport och måste gå och äta.
    Återkommer med frissan och om man får blui galen av att planera bröllop
    puss

• viktualia

jaa de ska nog lägga upp håret på spolar och ha sig.. men tänk hur många onödiga tidningar jag kommer hinna läsa.. ha ha ha ha

• Zozo

Och i regel är det dessutom sana tidningar som jag tokvägrar att köpa (här i landet är de ÄNNU värre!! hehehe )

• viktualia

...ja jag har inte köpt någon sådan alls.. Veckorevyn var skoj när jag var 14... men varför ha hög intellektuell nivå just då? det sköter jag så bra annars, som den tokakademiker jag är!!

• nu är jag fruL

mmmmm bilar är gott!
    ett viktigt inlägg från den som kommer med så många just såna!

ha ha ha har köpt tyg till underkjol nu. det roliga är att pga av tidsbrist får jag sy den i bilen på väg till götet! vad fin den kommer bli!

• nu är jag fruL

varför vara ute i god tid?

• nu är jag fruL

kul att lägga många inlägg

• nu är jag fruL

förresten försvann Ica igen? Hon gjorde ju ett litet inhopp men sket sen i oss... eller

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...