• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

Goood mooorgon!
    Måndag äntligen! Fyyyyyyy vad skönt det är så trist med helg när man inte får sitta här och snacka otroligt viktiga saker med er andra BT lister!

är dock mycket sliten efter helgen. Mycket party och ingen sömn. Jag skulle behöva lite re-hab kännms det som. Någon som vet något bra ställe och kanske följer med Vickan?

Annars då bruttor?

• viktualia

Japp! Frullan, jag följer med! Stånk och STÖN! jag MÅSTE sätta fart och jobba stenhårt... sitter här och halvsover och vill bara åka hem igen... HUR ska det gå.... *suckar*

Jag tycker att vi drar till Selma Lagerlöf Spa i Sunne - det är mysigt säger de som varit där!

• Zozo

G'morron festprissar och andra trevliga tjejer.. Dagens nytt:

Viktualia; ett skepp kommer lastat med posten..

Flickor; jag KANSKE kommer till huvudstaden sista veckan i september. Jag haller er informerade.. det skulle VERKLIGEN vara kul om vi kunde ses..

Och för den som är sugen finns nagra fler foton:

groups.msn.com/Zozoswedding/augustwedding.msnw

• utvandraren

Zozo! Vad fin du var... Bilderna blev ju bra även utan fotograf!

• Zozo

Hej utvandraren!
    Naja, det blev ju kanske inte LIKA bra som det kunde blivit med den professionelle fotografen.. men det berodde nog eg mest pa att vi glömde ta oss tid och "posera" bara vi tva..
    Men jag tyckte att manga blev fina ända.. med lite efterarbete fungerar mycket
    Hur har ni det? Har ni bestämt er var ni ska vara??

• viktualia

Zozo - tackar så mycket i förskott!! ska bara hitta på en rimlig förklaring till min m2b (som än så länge inte vet HUR fast jag är här... ha ha...)

Lyckades bara se två bilder men de var ju JÄTTEFINA!!! (Tror att de andra var låsta på något vis)

Sista helgen i september kommer jag vara i Göteborg enligt plan a... men helgen innan åker jag gärna till Sthlm.. hm...
    ...jag som bara åker hit och dit hela tiden...

• Zozo

vickan.. jag tror att man maste klicka pa bilderna sa man far den större varianten och kan "bläddra"; av nagon anledning sa funkar inte alla miniatyrerna..

• nu är jag fruL

Hallojsan!
    Men gud vad kul det vore om vi kunde träffas! Jag har inga som helst problem att befinna mig i s-holm Träffas mycket gärna!

Undrar om jag kommer att vakna över huvud taget idag?

• nu är jag fruL

glömde säga! zozo: KANON fina bilder! Du är ju en riktig heting du

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...