• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Hehe.. jo, den diskussionen var ocksa intressant. Jag var inne pa polyamorösa diskussionen en hel del i början.. väldigt annorlunda, mycket intressant och alla höll sig väldigt bra tills nan kom in och skrek att alla skulle aka till helvetet typ..

• nu är jag fruL

vickan: japp befinner mig i riktiga urbygden i dalarna Älskar dialekten här särskild hos de äldre som riktigt pratar gammaldags dialekt. Klurigt att förstå ibland men...

Polyamorös diskution? låter intressant

• viktualia

polyamorösa är rolig den men, har följt den utan att yttra mig... tänk att det finns så många rabiata typer som får utbrott över folk som inte ser på världen på EXAKT samma sätt som de själva.... suckar...

• nu är jag fruL

var finns poly diskussionen?
    Nu ska jag få mat!

• Zozo

Ja, jag hade aldrig hört talas om termen.. men tyckte att diskussionen blev väldigt intressant och folk bjöd pa sig själva, utan att för den skull ha samma asikt!

Som sagt, nu diskuterar vi vad vi diskuterar i andra tradar..ojoj.. vitrocksvarning!!

• viktualia

sen känns det skumt hemtamt att kackla med er... fast vi aldrig träffats.. urmysko...egentligen..

Vitrockarna är nog på väg....

• nu är jag fruL

grrrrrr nu är jag arg

Vår ena katt är lite knasig och har precis hoppat på katten här. Eller rättare sagt han råkade hoppa upp på ett bord där hon satt. Och hela hushållet blir helt tokiga och håller på att far runt som yra höns. Men i helvete han blev ju rädd! varför måste alla fara runt som idioter för det?

Ohhh ibland blir jag bara så jävla trött på folk
    har ingen lust att äta med dom!

Surkärringen fruL är framme
    jag är fan löjligar än vad dom är som blir så arg på dom

• Zozo

Tss.. later som folk som aldrig haft katt!? men det har de ju uppenbarligen..

Naja, din är väl en san där elak häxkatt som skrämmer slag pa andra katter? Det far man leva med!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...