• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Åååh! Veranda var det ja! Jag hjälpte ju min kompis som har egen ö att renovera hennes veranda! Nu är det urstiligt där... bara korgstolar och punsch som fattas!! hi hi

Och VILKEN aktivitet det blev här plötsligt! Alla på en gång, ingen panik... hi hi!

jag vill bara tillägga att jag som är liten, kort och tjock drar 41-42 i skor.. hi hi hi... fötterna växte men inte jag... ha ha... hade stl 37 när jag började 1:an på lågstadiet och redan då större fötter än fröken.... ha ha... dock inte nån nojja... snarare ett problem att hitta dojjor som passar mina stora, breda fötter... hi hi

• nu är jag fruL

Alltid mer sprit till folket. Särskilt mitt på dagen.
    Jag anser att det fasiken är det bästa att vara lurig mitt på dagen. Därför är brunch det bästa. Flottig mat som kräver öl!

ocg 41 or vad ska man säga. Rejäl brud kräver rejäla båtar

• viktualia

shit! 30 pannor ner! ujuj... precis vad undertecknad skulle behöva.. men inte ids....

• Zozo

Nämen.. gick ni pa lunch allihopa samtidigt..? Det gjorde jag i alla fall

• nu är jag fruL

Hmmm
    Jag börjar inse att jag är en mycket jobbig och snurrig tant

min mamma köpte min bröllopsklänning till mig som var super fin och som jag fick otroligt mycket komplimanger för.
    Men...

precis innan bröllopet började jag fundera på om jag egentligen ville ha en annan klänning... och den tanken kan inte släppa mig riktigt. Jag sitter och kollar klänningar (ja jag vet jag är gift det är för sent så lägg av ) och jag känner att ohhh det där är min drömklänning.

Misssförstå mig rätt jag ÄLSKAR den klänning jag hade. Men jag kanske skulle ha älskat en annan mer.

Jävla kärring och vela och ha sig. Ibland blir jag så trött på mig själv

• viktualia

äsch... fruL... du har bara drabbats av velsjuka.. inget värre... man får leva med sånt... jag kan grubbla ihjäl mig över de där snygga jeansen jag såg på MQ i februari men tyckte var för dyra...

det är helt enkelt så att man måste välja och det innebär att man väljer bort saker och ting...

och där kommer det finurliga med fler fester i livet in... varför inte satsa på en hejdundande fest nästa gång maken eller du fyller jämnt... man kan faktiskt ha vilken klädkod man vill (och alltså använda häftiga klänningar...) eller varför inte maskerad på valfritt tema....

• Zozo

nu är jag fruL... hmm, ja, det där blir ju lite lurigt.. i synnerhet som du redan är gift! Jag har ju san tur att jag far gifta mig tva ggr med tva olika klänningar pa mig! (men samme karl)

• Zozo

Ja, eller man bjuder in till gemensam bröllopsarsfest.. alla gifta vänner far komma i sina brudstassar. Jag är övertugad om att atminstone MINA vänner skulle tycka det var skitkul att fa dra pa sig brudklänningen igen! Och tänk sa häftigt det skulle vara att se alla dessa brudar pa en och samma gang!!

• nu är jag fruL

jo visst kommer det fler fester absolut. men det är ju lite konstigt att ha en brudklänning på en "vanlig" fest även fast det skulle vara 40 års kalas typ.

och det känns lite allvarligare att vela över en bröllopsklänning som man använder på en fest mot att vela över ett par jeans. jag menar, där kan man ju använda dom fler gånger och vid fler tillfällen. Sitt bröllop har man ju bara en gång.

ja utom zozo förståss, lyllos dig! Guuuuud vad jag är avundsjuk. Ja inte bara pga av klännings problemet utan för allt. Vilket sjukt bra koncept med två bröllop.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...