• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Nickedockan

Hejsan hejsan ni trogna! Vad gör ni?!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Nickedockan

Hallå Oms

Jag drack också en del red bull och vodka för en del år sen, och när jag fick min möhippa, vad fanns inte på groggbordet!? Red bull och vodka såklart! Jag blandade en men kunde omöjligt dricka upp den.....så äckligt!!

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    semesterfiraren har variot och badat
    Oms om du behöver hjälp att tömma barskåpet så ställer jag gjärna upp
    Särskilt det mousserande kan jag göra av med i ett naft

men sprit det dricker jag inte, tycker inte alls om det annat än en snaps till sill eller kräftor. Dricker heller inte drinkar utan håller mig till champagne, vin och öl!
    gott!

Ska nu förresten gå på krogen!

• viktualia

Oms.... jaha! jo jag ska vara gäst på bröllop på lördag! helt riktigt!
    ....och jag kommer gärna och super lite.. ha ha ha... håller med fruLlan!!

Zozo.. nu har jag testat frisyrförslaget med dubbla tofsar... hm... det blir garanterat hundra gånger snyggare när man inte gör det själv... ska klura vidare på frisyrfrågan...

...som alltså handlar om bröllopet på lördag... när jag själv gifter mig lär jag INTE göra frisyren själv... fniss fniss

• viktualia

Förresten är det synd om mig... skulle ju ut och springa när jag kom hem... men regnet har just öst ner och det kom massor... alltså lär det inte vara så skojigt att springa i skogen nu... *jag som skulle vara duktig*

ja ja... får väl hoppas på bättre tur imorgon....

• viktualia

bäst att säga godmorgon till sig själv igen... men ni dyker säkert upp snart...

• Zozo

Godmorgon.. här hänger regnet i luften!

Mjaha? Det blev inte nan bra frisyr da? Synd.. det lät sa häftigt, men jag har inte testat själv heller.

• viktualia

Zozo... idag är det fint väder här... än så länge i alla fall..

..den där frisyren har verkligen potential till att bli jätteläcker... fast jag är skeptisk till att göra det på sig själv... ska grubbla över hur händig min kära karl kan vara på det här området...

...annars funderar jag även på om jag ska rulla håret och göra nån cool grej med "hängande" hår... en bekant föreslog att jag skulle låna hennes locktång.. men njaa skruvlockar vill jag nog ha på mitt eget bröllop...

....alltså fattar ni HUR mycket man kan grubbla på sånt här... har surfat runt på div länkar från "gifta"-historier här på BT och tittat på gästerna för att få inspiration... håhåjaja...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...