• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Ja det är Sunshine.; hon har varit runt här inne rätt länge hon med. Hon var jättevacker i sin röda klänning.. en modell jag nästan provade men lade ner det för den hade släp och det vill jag inte ha ngt. Jag ville dessutom ha tvadelat..

• viktualia

nu försvann ni på riktigt... jaja... ni kommer väl tillbaka imorgon...

...själv ska jag gå hem nu och se om jag lyckas motivera mig till att ta en joggingrunda... vore himla bra för slöa Vickan!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

jag har inte hunnit dra än... läbbigt det där med att du inte lyckats sälja din klänning... för jag vill verkligen bli av med min efteråt... får väl hoppas på turen!

låter bra att joxa med cyklar... önskar att jag kunde cykla till jobbet.. men 7 mil är lite för långt... så jag tar bussen....håhåjaja.. hemåt strax...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

28 oktober.. tre månader i fredags!

näpp Jessie svävar nog på rosa moln och ica i rutan är försvunnen på semester eller nåt...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

nog lika dumt med 5 min prommis som 7 mil buss.. det blir lika lite motionerat....

...nu glider jag iväg mot buss 500... simma lugnt

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...