• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Tja jag var ocksa inne pa svart som sagt, mest för att det är en färg som jag tycker om och alls inte associerar till sorg och fan och hans moster.. men nu blir det da rött i stället (Na i juli drog jag ju till med svart-vitt i alla fall!)
    Jag var säker pa att inte vilja ha en vit klänning men provade ända flera fantastiska klänningar i varianter av vitt.. men det blev bara fel och var inte alls jag!
    Jag tycker att man känner när man hittar rätt vad gäller kläder.. Ni vet, man känner ju alltid pa sig att den där kjolen kanske inte satt helt bra, när man gar ut ur affären och visst, den kjolen kommer sen aldrig ut ur sin skaphörna och än mindre pa vara ben...

• nu är jag fruL

fast nu när jag letar på nätet så hittar jag ännu finare klänningar så jag vet inte om jag hade blivit mer nöjd med den här

jag ska nog vara glad över den som jag hade

• viktualia

jaa den är vrålsnygg.. det håller jag med om... men lilla JAG hade inte passat i den... det är inte min stil och jag som är kort och tjock skulle bara se mysko ut... och så tänker jag om många kläder.. kanske för att slippa våndas....

• nu är jag fruL

nej jag är här. jag har suttit och kollat igenom lite bilder från bröllopet och insett att det knappt finns någon bils dom visar hur min klänning verkligen ser ut...

konstigt av över 650 bilder...

• viktualia

det var konstigt.... kanske något att minnas.. att se till att ta närbilder på klänningen.... ... dessutom är jag ju nyfiken på hur fruLlan ser ut.....

• Zozo

Jag ar ocksa här.. försöker jobba.. men det är rätt dött lopp..

• nu är jag fruL

Hur jag ser ut kan jag ju alltid fixa! det finns ju så klart bilder på mig
    kanske ska maila över en...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...