• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Hehe.. jag tar ocksa MAX en halvtimme pa mig när jag ska ut.. ja, eller lite längre om jag har en bad-hair-day! Han star däremot och skärskadar sig i spegeln HUR länge som helst.. och rakar sig.. och klipper haret lite.. och skärskadar igen.. och byter kläder... fast han eg inte är nat pimpinett heller.. bara velig!

• Zozo

eller kommer pa i sista minuten att han ju maste klippa haret!!!

• nu är jag fruL

Ha ha
    Det låter som om dom är kopior. Min manär inte heller pimpinett men satans långsam och ja... även velig

Måste raka sig, och då får jag by the way inte vara i badrummet för då blir han stressad och kan inte koncentrera sig
    men hallå, jag skiter vel i din rakning! Konstiga människa!

sen ska han trimma skägget och sem måste han ofta till råpga på allt be mig trimma honom i nacken. Och då ska jag säga går fruL i taket som en bomb jävlar vad arg jag blir.

Han har haft hela dagen på sig men bara MÅSTE trimmas 5 min efter vu borde ha gått! och han VÄGRAR att gå annars! jävla pucko!
    Hur kan man vara så oplanerad

• nu är jag fruL

men ändå älskar jag honom så att det värker i bröstet

konstigt att den person som man älskare mest är den som får en argast och det jäkligt lätt

• Zozo

Hahaha! Det är inte samma person vi talar om väl!!??
    Tja och ja, det är väl som min bror.. han kan fortfarande fa mig att ga i taket med bara ett par ord...!
    Argh.. vill ga hem! Eller pa semester! Eller ut.. vart som helst men inte vara här!!!

• nu är jag fruL

ja vi delar ju flera personligheter så det kanske är personligheter av samma person...
    Hmmm fattar du kanske gör inte ens jag det... men det är som vanligt! förvirrad ´tant

Ja sitta på jobbet suger...
    Hoppsan nu kommer det åska så nu ska jag stänga ner datorn.
    Kram på dig och härda ut... snart får du gå hem !

vi hörs...

• Zozo

Semestra väl! Vi ses sen/hörs snart!

• viktualia

Tjoho!!!

Nu är jag tillbaka vid hemmadatorn. Fredag idag... exakt 3 månader till vårt bröllop!!! Bara det är värt att fira!
    Tyvärr får jag fira att semestern är slut... hur man nu firar sånt?!? För på måndag börjar jag jobba igen, back to work och givetvis även BT! Hoppas att jag inte är ensam här då!!!

Nu har vi haft vigselsamtal med prästen också, han är dessutom min gamla barndomskompis! Så nu har vi störtbra koll på "attgöra"-listan! Har dessutom pratat med folk som gift sig innan och har nu ganska bra koll på vad som ska göras och hur. Nu är det bara att det SKA göras också!!! fniss fniss....

Ska vara gäster på bröllop nästa lördag och det blir nog bra för att få fart på min m2b... han tror att det är farligt att börja i god tid... hm...varför vet jag inte.. tur att min kompis/vår präst påpekade att vissa saker borde fixas så snart som möjligt!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...