• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

semesterglidaren glider förbi.... snart är det slut på min semester... snyft... börjar jobba på måndag....

ska läsa tråden noga nån annan gång än nu via modem...

• Meddelande borttaget
  • utvandraren

Tackar och bockar Oms! Sthlm är schysst det med. Men det bästa med oslo är att allt är så nära, vatten, fjäll, butiker(liten stad du vet!)etc. Du får komma och kolla in.......

• utvandraren

Zozo! klart vi ses, jag sänder dig mitt nr oxå, men jag ska absolut höra av mig, om inte annat för att önska lycka till! Snart e du ju fru!!!! K

• nu är jag fruL

ett litet sent inlägg efter en trevlig kväll på svägerskans brygga.
    Ja det blev öl idag igen... jag vet ...men gott var det ska krytpa ner i bingen nu är fortfarande sliten från igår. Det är jobbight att ha semester

Jessie varför skulle han inte säga ja? knäppis, men skaffa en veranda du jag lovar att komma förbi med en flaska punsch lite cigg och redo för skitsnack och en lektion i tanteriets ädla konst
    och zozo, jag vill OCKSÅ komma förbi jag blir så himla avundsjuk
    jag är en ego snokis som alltif vill vara med och veta allt!

Shit nu svamlar jag m,er än vanligt tror jag
    är det möjligt
    trallallalla
    lycka till på lördag jessie jag ska skäla med dig, helka dagen kanske

• nu är jag fruL

ha ha
    ganska kul att läsa sitt eget nattliga inlägg. Det var fler fel och missar på tangentbordet än vanligt

Jag skulle skåla med dig jessie inte skäla och hela dagen...oj så dumt det kan bli...

ja så kan det gå. Haha nu kom solen fram,. då är det ut med boken för att inta hängmattan.
    Kram på er

• Zozo

Godmorgon flickor!

Argghhh! Har lite panik.; far plötsligt inte tag i cateringen och hinner fa en massa korkade idéer om att de gatt i konkurs utan att höra av sig...

• utvandraren

Morron!
    Tänk på att det är semester......

Jag längtar till i morgon.....!!!!
    Inga mardrömmar än??

• nu är jag fruL

hejsan tjejor
    kul att se att fler har hittat hit denna dag!
    Zozo: ta det lugnt det är nog som sagt pga av semestertider. Har du ringt många gånger?

hmmm som sagt jag är extremt nyfiken i en strut
    vad längtar utvandraren till ?
    resan till frankrike eller händer det något annat spännande i morgon?
    ja jag är en snokis...

hur kommer det sig att du ska gifta dig i frankrike? är m2b fransman eller? Jag måste bara hänga med.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...