• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

fast även tant!
    en bråkig tant som är högljudd och bångstyrig
    alltså den bästa sortens tant

trallallal
    nu kom min svärmor som har varit och köpt fikabröd
    bra tant

Synd bara att hon efter snart 6 år inte kan komma ihåg att jag inte kan äta gluten
    hon blir helt förkrossad varje gång som jag tackar nej. Ha ha ha hon är så attans snäll men lite förvirrad
    men kaffe kan jag ju dricka lite till
    dricka är jag som nämnt bra på

• Zozo

Urkkk.. jag har SJU arbetsdagar kvar innan semester!! plus en halv dag idag... Känns VÄLDIGT mycket just nu..
    men 17 dagar till bröllopet later snalt när jag har tva kg kvar till bekväm klänning! ingen mer sprit innan bröllopet.. sniff!

• nu är jag fruL

ja 7 arbetsdagar känns långt. Konstigt hur relativ tid alltid är. 7 dagar kvar till semestern känns som en evighet medans att bara ha 7 dagars semester kvar skapar panik och känns som om man måste jobba i morgon.

Hmm jobbigt med kilona. Men det ska gå bra, och glöm inte att sprit mättar kanske ska du skippa maten istället för spriten
    näe det var nog mitt sämsta råd någonsin!
    sorry

men jag är inge bra alls på kilon och vikt. Jag ansåg att de tagit in min klänning lite väl mycket då de sydde in den. Så jag gick helt sonika tillbaka och sa att de fick lägga ut den så att den kändes perfekt. Att gå ner för att den skulle sitta det var aldrig ett alternativ! Näe du, minba kilon är mina! Fast det är klart, jag hade kanske inte så många som behövde bort det kändes som onödigt jobb. Detr var enklare att ta ut klänningen!
    jag söker alltid den enkla vägen

Men lycka till, jag vet inte mycket om detta, men grönsaker är vel alltid bra. och vitt vin har jag höret inte är så farligt
    så champagne borde ju vara "tillåtet"
    kram

• Zozo

Haha! Jo det HADE inte varit ett problem annars men nu är det för att jag rakat ga UPP fyra kilon under sommaren (inget ovanligt för mig -pendlar hej vilt i en 5kgs ruta) och de är banne mig inte MINA!
    Nu är tva borta redan sa jag ska nog lyckas sjasa ut de andra tva med - liiite trollkonster kan man ju som häxa!

• nu är jag fruL

som sagt mycket praktiskt att vara häxa
    och är de inte e4ns dina kilon ja då ska de ju banne mig inte sitta på din kropp. Det var det jävligaste vilka ouppfostrade kilon bort med dom bara. Vet hut! Komma där och sätta sig på en stackars ocskyldig zozo kropp. Nej du det kan inte accepteras!

men jag måste erkänna att semester och sommar gör gärna att kilona kommer krypande upp på magen. jag har nog också lagt på mig under semestern. Men det är i alla fall maken lycklig över, han anser att det behövs. Kul att man kan göra någon glad...

• Zozo

Haha.. jo men om de atminstone hade vett och ork nog att krypa upp i bhn i alla fall.. men nej, icke sa nicke.. de ska minsann hallas i höfthöjd! Lata är de, de sma grisarna!

• Zozo

Förresten, inga vitrockar under semestern? Hörde annars att de var pa jakt efter spritdrickande avdankade BT-ister...

• nu är jag fruL

Ja du om de satte sig i BH höjd så skulle de vara mer än välkomna. Men nej då mina bröst är precis lika (små) oavsett kilon. Men maken är nöjd med dom också... men själv skulle jag bra gärna få till en läcker "klyfta"...

Ha du vet, nog för att jag bränner hjärnceller på löpande band så är jag ganska smart !
    jooooooo det är jag visst !!!
    lister utvecklar sina egna sätt att vara smarta! så det så !

Så jag har satt mig i urskogen hos svärisarna och skaffat mig en solbränna och en miljard nya fräknisar
    så de attans vitrockarna känner inte igen mig
    och innan de har fått upp spåret och jagat upp hit så är jag på väg igen
    till nästa anhalt
    för att surfa lite ha ha ha
    de jäklarna det kan jaga bäst de vill...
    ha ha ha
    dessutom så har jag inte borstat håret på flera dagar och går omkring i bikini...
    så jag är TOTALT oigenkännerlig
    ha ha ha
    LUUUUUUUUUUUUUURADE

• Zozo

Jag blir bara vitare och vitare.. är alldeles för varmt här för att man ska vaga sig ut i solen när man inte är inlast pa jobbet.. och jag hör till dem som INTE blir vackrare ju vitare de bli.. ja och sa ska jag ha mens med.. och har en finne pa kinden.. Nu ska jag dricka kaffe och pilla pa mina häxvartor..

• nu är jag fruL

men lite oroande är att jag har hört att de utfäst en belöning på mitt lilla BT list nylle!!!!
    så jag bröjar oroa mig lite för att vitrockarna har spioner ute i bushen!
    jag kanske inte sitter så säkert som jag tror...
    hmmmmmm måste förbättra min maskering lite...
    jag har inte rakat benen så de är stubbiga... bra maskering?
    hjmmm
    blir lite orolig!

Själv då, du verkar vara ett lovligt byte för dom. Dessutom så har vel du redan gnagt av benen på ditt skrivbord så du kan vel inte gömma dig där längre

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...