• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

utvandraren.. du snodde 1000e meddelandet!!
    Här sitter jag efter lunchen med en jätte-iskaffe fran Starbucks... Mjam! Synd attde inte säljer pa 5L dunk...

• utvandraren

zozo! hur ser man det?
    Cool....
    Jag mögglar bort på kontoret! BARA jag här, så då kan jag inte smita heller.... buhu buhu!

• Zozo

Jag sag det när jag gick ut och in.. Inne i själva traden kan man inte se det, tror jag.

känner mig ensam här med - dött är det!

• utvandraren

Allt klart för dig?
    frisyr, blommor etc...

• Zozo

förresten, pa tal om inget, kommer ni förbi i augusti eller? Vi är pa plats fran och med lördag eftermiddag (efter 16.00) och pa söndagen kommer manga sa det blir nog mycket kommande och gaende. Själva bröllopet har vi ju 18.00 pa mandagen sa det är helt ok att komma när som innan dess.

• Zozo

Det mesta är fixat.. Frisyren har jag spanat in lite inspirationsbilder pa och blommorna med.. fast jag vet inte om vi alls ska ha nagra blommor egntligen.. men jag har bett om ett kostnadsförslag för att jag ska kunna bestämma mig!

• utvandraren

Vi har fått tid vid lunch lördag!
    Kan hända att vi hänger i krokarna för att säga hej och gratulera... om det är ok, vill säga. Man blir ju så nyfiken av att hänga här...

• Zozo

Jassa, ni har träff direkt med dem? lörd 12/8? Jamen kom gärna förbi lite senare om ni är i trakten!!
    Behöver ni övernatta/äta middag eller lunch sa rekommenderar jag varmt cateringens hotell/restaurang i Arnay le Duc (ca 15 km fran slottet tror jag det var).. Verkligen underbar mat! (Och vi har dessutom kompisar fran stockholm där redan natten lörd-sönd!!)

• utvandraren

Vi ska absolut prova catering firman... vill ju veta att de är så bra som du säger...
    Det kommer säkert bli tid till en liten prat, vi har båt beställd mellan Fradrikshavn-Oslo på måndag morgon, det styr vårt tidsperspektiv.

• Jessie76

Nee inge sol i Lule heller men jag litar på att mina besvärjelser och soldanser går hem så jag får sola bort mina äckliga bikinistreck i helgen för nu börjar det närma sig

Vilket coolt jobb!!! Har du någon gång blivit full på jobbet? Det har jag alltid velat fråga....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...