• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • utvandraren

Hehe... Kanske inte just PÅ jobb men väldigt mkt av mitt jobb är middagar och sociala tillställningar, där ska jag erkänna att det inte alltid är nyktert...

• Jessie76

Jaha... Och här är det dött
    Har ni blivit BT-botade eller är det vitrockarna som kommit åt er allihopa?

Själv jobbar jag och jobbar , och börjar bli liite skakis - förlåt, men jag kan inte hjälpa det!

Bartendern, för övrigt tillfrågad typ i september förra året, har mailat idag och meddelat att han kommer att vara på resande fot hela lördagen och kan tyvärr inte hjälpa oss på lördag dåligt!! All alkohol har han bestämt vad vi ska köpa och vad vi ska göra för välkomstdrink + alla drinkar som ska göras på lördag - vi vet ingenting och nu måste vi börja om.
    Ett smärre problem, men dock irriterande!

Tärnklänningarna är fixade och klara - skönt! Imorrn kommer vår toastmaster från Sundsvall och han ska bo hos oss hela tiden - oxå skönt!

Kom hit nu så jag får prata med nån! Pliiiis
    Var ääääär ni? ho ho

• viktualia

Stackars Zozo!!! Känner med dig... hoppas att barfrågan löser sig..

Själv har jag gått in på BT från via modem hemma hos svärisarna - man är ju beroende... Ska snart dra på släktpartaj och kan inte mer än skicka några stärkande kramar!!!

Kommer nog inte in igen förrän på torsdag. Heja heja Zozo!! Du ska se att krånglet löser sig!!

Hej på er allihop!
    /semesterglidaren.... vars sista semestervecka nu har börjat.... Västkusten here I am!!!

• Zozo

öh... jag har iofs ingen bartender heller men.. Du ska se att det löser sig Jessie!
    Jag haller som bäst pa att aterbekräfta allt och det är ingen som känner för att besvara mina fax.. Suck!
    Nu sitter jag och oroar mig för vädret (tre veckor innan...). Det har ju varit sa extremt varmt och fint länge nu - tänk om det blir regn och +15 i en vecka!!

• utvandraren

Tror inte du ska oroa dig, Zozo!
    Kanske mest om att det blir väl varmt i så fall....
    Du ska se att ni får det förträffligt!
    Hade du en sida där man kunde spionera på dukning etc...?

• Zozo

Nja, har inte sa mycket sant..men ta gärna en titt här:
    groups.msn.com/Zozoswedding

Borden dukas av cateringen som pa bilden med de röda stolarna (vi har hyrt in eftersom vi absolut ville ha runda bord och det var innan de bytt bord o stolar pa slottet). Blommorna pa bordet kommer att vara lite i stil med den röda buketten bland Wedding_bouquets, fast liten da. Annars använder vi vara svarta program som bordsplacering och lägger inte till sa mycket annat.
    Vi har ballonger och guirlanger etc i mörkrött, vitt och svart som vi tänkte hänga upp, samt lite annat smatt och gott. Är det fint väder kör vi ceremonin och välkomstdryck pa terrassen bakom slottet och middagen ute, framför, samt dan i orangeriet. Skulle det vara trist väder sa kör vi dt mesta inne i orangeriet.

• Zozo

men som sagt behöver du andra kontakter som frisör, smink, florist.. sa talar jag gärna om hur de var när jag använt dem. Vi har en suverän leverantör för Champagne ocksa om ni har möjlighet att hämta i Epernay, ca 12 euro flaskan.

• utvandraren

Jag tyckte den gruppen i vitt med kubljusen var underbar....

Och ringen då!!

Vi ska köpa en speciell Champagne till brudskål, annars ska vi ha Gosset Grand Reserve NV till att dricka. Vilken var det ni hade valt?

• Zozo

Var är en liten produktör i närheten av Epernay, god till bra pris.

Den där häftiga ringen är alltsa inte min... den kostar runt 15 000 euro, och det var LITE över min budget Men fin är den!!

• utvandraren

Jag vet vad du snackar om... har iofs inte valt min ring själv, men kunde gott tänkt mig en större sten vid tillfälle.. Det drar fort iväg då!!

Champisen var riktigt billig, då kan man låta bubblet flöda...
    Hade du menyn i huvudet? Nyfiken....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...