• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Hmmm.... attans, du kom på mig

• nu är jag fruL

zozo eftersom du och jag delar flera av våra personligheter så VET jag att du är lite snusk fixerad. För det är den delen av personligheten som kommer från dig när den kommer tillbaka tillmig efter att ha vart hos dig så är den hELT pervo. Snusk snusk och naket. Fyyyyyyy vad jobbigt det är

och att jessie är pervo..,. ja det var det länge sedan vi kom på -något idag jessie lille
    eller har chefen fått skavsår

• nu är jag fruL

jaha då var det kört... igen...
    men jag lyckades hålla mig till nästan kl 12 innan jag spårade ur
    bra va

• Zozo

Tusan! Det är inte enkelt det här med delade personligheter.. man kan ju inte hålla nanting hemligt längre.. Glorian hamnade i papperskorgen...

• nu är jag fruL

äsch gumman
    behåll du din gloria på. Någon av personligheterna förtjänar säkert den
    mina horn går dock inte att bli av med, de sitter där de sitter och går inte att få bort. Men nu har ju inte jag någon enda personlighet som förtjänar en gloria. alla passar mer eller mindre i horn
    och vårtor

• Bröllopstokiig

Fru L - tack för skålen... jag gör lite gästspel då och då resten av dagen, har tok mkt att göra!

• nu är jag fruL

jobba på du oms
    det kanske jag också borde göra...
    men...
    jag gör faktiskt lite emellanåt jag med.

Hmmm får man ställa en ganska tråkig fråga? om ni reser bort en längre tid, vad gör ni med alla blommor? Vi tänker inte e någon att gå och vattna dom utan vill ha något slags bevattningssystem. vad kan man göra förutom att köpa självvattnande krukor.

Fick jag vuxenpoäng för den frågan eller vad

• nu är jag fruL

Men fy vad tysta alla var nu då! ni måste jobba jätte hårt!

jag har precis fått klart avslutet på ett projekt. Var och lämnade in 4 fulla pärmar med all smörja jag skrivit till uppdragsgivaren. Kände bra...
    Så nu ska jag bara pyssal lite, fixa lite småsaker och dona...
    sen kan jag lugnt och fint gå på semester i morgon

det kommer bli hysteriskt efter semestern med alla kommentarer på det jag skrivit... men det är den dagens problem
    inte dagens

• Zozo

Jamen hjälp! Gar du pa semester imorgon..? Hur ska jag klara mig utan dig???? är du uppkopplingsbar pa semestern eller blir det avvänjningstid?
    Har du en e-mail dit jag kan skicka bilder ev? Jag menar om klänningen nu skulle falla frun i smaken matte jag ju kunna skicka den innan du är tbk fran semestern!?

• Zozo

Blommor? Tja, hur länge ska du vara borta?

Jag har självvattnande pa det mesta, men jag minns att jag hade ett fiffigt system när jag pluggade och ofta var borta i längre perioder. det var en slags plastinkapslade tjocka tradar som man körde ner ena änden i krukjorden och andra i en vattenflaska.. sa skötte sig vattningen av sig själv. Köpte i blomsterbutik om jag minns rätt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...