• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

och där var du zozo!
    sitter precis och bälgar i mig det som förhoppningsvis blir dagens sista kaffe. Deta kan inte vara bra att dricka så här mycket. Tur att jag ska iväg och späda ut kaffet med öl då

har han köpt en dator än?

• nu är jag fruL

det är bra jessie, jag tror inte att kaffe koppar mår bra av att vare sig bli tomma eller av att kallna

• Jessie76

Stackars dig FruL!! Jag ska tänka på dig ikväll - och lida med dig som MÅSTE pallra dig ut med polarna Eller hur Zozo?

Jag ska gå ut på balkongen och fundera på hur jobbigt du måste ha det då.....

Nu är dagen slut och jag är sååååååååå jäääääääkkkkkkklllllllllaaaaaaaa less

• Jessie76

Bra idé! Jag ska oxå gå och fylla min svarta häxmugg med lite automatkaffe - gör susen med maggen

• nu är jag fruL

tack jessie. det är bland det absolut bästa tycker jag, när folk tycker synd om mig
    och säger att jag är söt
    och smart
    och ger mig godis

• nu är jag fruL

nu mina galna BT lister så drar jag.
    men vi ses i morrn antar jag eller snarare hoppas jag!
    ha en gör go kväll på er
    och gör ALLT som jag skulle ha gjort

• Zozo

Hejhej.. maste springa till posten och sedan drar jag hem för kvällen! Har druckit sa mycket kaffe nu att jag bara snurrar pa stolen av ansträngning!!!

• Jessie76
    God morgon alla vackra och trevliga solskensdamer

Hoppas ni får en underbar dag
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...