• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss... flodhäst... det är nog jag det... fast jag är inte blek... har bonnbränna vilket är dumt eftersom jag ska ha en ärmlös klänning på mig på några kompisars bröllop i början av augusti.. idag är dock inte dagen för att sola...klurigt...

men flodhäst.. frust frust... fnissar glatt!

• MuffinsTönt

Hej Tjejer!!!

Måste skriva en sak. Jag har oxå blivit beroende av BT. Inte en kväll som jag sitter framför datorn. Värsta är att jag är singel!!!!

BT RULES!!!
    Nu kan jag allt om bröllop och sånt. :D

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

viktualia... njae, avledningsmanövrar finns det inte manga som fungerar, inte innan problemet har hittats i alla fall...

Oms..ledsen men jag sitter ju i Paris, sa du har väl ingen större nytta av mina butikstips!? Halterneck är annars väldigt tjusigt - jag har bara problem att hitta bra bh till det (fast nu har jag ju en suverän axelbandslös - far försöka inte använda den för mycket innan augusti..)

Jag köpte en fin med tunna axelband (fast nu var den inte halterneck och dessutom svart med vita prickar) billigt till förra bröllopet jag var pa. Det ar pa C&A, men jag vet inte om de har butiker i Sverige..

• nu är jag fruL

hmmm
    oms tyvvär, jag avskyr att shoppa så jag kan verkligen inte hjälpa till. Sorry...

Flodhäst, jag har alltid trott att det var farliga djur, men du verkar inte så farlig fast skenet kanske bedrar

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Tänk att jag redan visste att det skulle bli skratt av mina tekniska kunskaper

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...