• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Wow - champagne! Nu var jag koncentrerad nästan en hel timme! (Hade möte)

• nu är jag fruL

Möten är jäkligt bra på det sättet. Det är svårt att ta med lilla BT under mötet.

jag har faktiskt också jobbat!!! helt otroligt. Men det bröjar gå upp för mig att jag ska in i ett nytt projekt efter semestern och måste få klart allt... känns som om det är lite sent att komma på det nu

ja ja det ordnar sig

• Jessie76

Nu ä´re dax å gå hem... Å göra listor

Ni vart mina egna små agenter med stora fötter och platta rumpor så ni kan stå emot väggen.....

Glöm mig, jag svamlar. Nu ska jag till svärisarna å äta tacos - yummie :-{

• Jessie76

Vad var det för gubbe... hahaha... menar jag

• nu är jag fruL

jessie nu fattar inte ens JAG vad du babblar om!v
    då är det verkligen dags att gå hem!

jag ska också bege mig nu. pallar inte kaoset här längre...

Ha det så bra alla BT lister därute!

• viktualia

tjoohooo!!!

jag är tillbaka... tog bara en tur i kajak i en av landets största sjöar... stilig solbränna i fejset och viss risk för utmattning.. men det gör ju inget.. jag har ju semester *bläblä*

ni har varit duktiga under tiden och trevligt att fler anslutigt sig till gänget...

nu ska kajakpaddlaren duscha och sen baka pizza... sjön suger som ni vet... och diverse annat också....

• Jessie76

Öööhum, jag fattar inte heller vad jag menade - det är ju flera timmar sen så.... Demensen börjar sätta in Tantstadiet ni vet

Nu kommer en ny länk, jag har ändrat inställningen:

jessie76lule.spaces.msn.com/

• Jessie76

Fy tusan, nu är man så ambitiös så man redan är på jobbet! oxå, hur ska jag rätta till det här?!

Kanske man ska neka att jobba några dagar?

• nu är jag fruL

morron tjejer!
    Ambitiöst att vara s tidigt p jobbet jessie! måste verkligen ha slagit slint hos dig
    vad fina korten var! jag tyckte din klänning var jättefin, enkel och stilren kanon!
    Och den lilla häxan! var precis som att se kort på mig själv i yngre dar inte s mycket vårtor och knotor men annars på pricken

kul att vickan är tillbaka! paddla kajak wow hurtis! Hoppas att du verkligen njuter av din semester, jag bara längtar till på fredag... Jäklarns vad champagne korkarna ska smälla då. semester 2006 hurra!

Hmmm de nya har inte visat sig sen deras lilla gästspel, vi får vel se om de hittar tillbaka.

Usch ska man ta tag i kaoset nu ? näe va sjutton måste BT några timmar först

• nu är jag fruL

här sitter man så igen...
    inloggad på BT och kan inte komma härifrån
    hur mycket mer BT list än så kan man inte bli?
    men alla andra verkar ha fått fungerande avvänjning eller medicin... för av alla beroende är jag ensam kvar

jag tar min laptop som är indränkt i abstinens dräggel och ensamhetstårar och kryper in under skrivbordet.
    Varför?
    jo för att jag är BT list så klart och då är under skrivbordet en trevlig plats.

jag sjunger stilla...
    En trött och ENSAM cowboy på väg mot...
    trallalllallla
    nynnar vackert
    snyter mig
    torkar tårarna...
    och ger mig ut på jakt efter trådar att terrorisera

ahh så talar en sann BT list!
    ge aldrig upp!
    på trådarna bara!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...