• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

ohhhh, häxan kluckar förtjust, skägg på halsen!!!!
    i häx världen räknas det som myyyycket vackert
    och jag som bara har på hakan och vårtorna. Häxor kan också gå till plastik kirurgen fast vi opererar DIT blämmor, vårtor och hårstrån
    näe vad dum jag är, vi kan ju trolla dit dom

• nu är jag fruL

intressant. Kan man DELA sina multippla personligheter? det visste inte den här tanten ?
    Men det kan ju förklara en hel del. Vissa av mina personligheter håller sig ibland borta under längre perioder. men det måste alltså vara när dom är DINA personligheter där nere i frankrike ahhhh vad smart jag är som kom på detta
    det tar alltså lite tid för personligheterna att åka fram och tillbaka till frankrike och dig

alttså det är nog en av våra smarta personligehetr som skrev det där

• Zozo

Jo, jag grät länge och väl när det föll av.. och gömde mig än en gang under skrivbordet för att vänta pa att det skulle växa tillbaka... men när jag insag att jag hade en fin varta pa nâsan sa kröp jag fram igen.. Alla kan ju inte vara perfekta häxor!

• Zozo

Aha! det vara lltsa en av DINA multipla personligheter agerande en av MINA multipla personligheter som var här och sörplade en massa champagne i lördags!!???

• Zozo

Nästa gang kan du väl be dem lämna kvar lite till mig??!

• nu är jag fruL

nej precis, man får vara glad över det man har iallafall och inte gråta över tappat skägg...

även bland häxor så är skönhetsidealen hårda och pressande.

• nu är jag fruL

nej du zozo
    när min alkoholiserade personlighet kommer på besök är det bara att ta ett steg tillbaka och betrakta tornardon. Det går inte för sig för denne personlighet att lämnanågot inte.
    Du vet vel att champagne är färskvara och under sommaren och speciellt rötmånaden så håller champagne inte mer än ....ja tills....nu!
    så det är bara att korka upp och dricka.

Och alkis personligheten är dessutom lite tokig så det är ingen ide att bråka med den. Låt en kröka vet ja

• Zozo

Nu ska jag springa ut och äta lite grodlar och sniglar - sa trevligt det är att vara häxa i Frankrike!!

• nu är jag fruL

ha det bra din långa stiliga 41 dragande snygging med svarta kläder

själv ska jag se om jag kanske kan få nåt gjort....
    eller inte....
    kanske ta en tupplur under skrivbordet

hur gick det förresten emd ditt skrivbord zozo har det bara 3 ben kvar nu

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...