• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Tack tack! Jo men det blev fantastiskt lyckat - kanske delvis för att vi verkligen inte förväntat oss sa mycket av den här festen. Alla var jättemysiga och pa sina bästa humör!
    Min käre make var verkligt stilig i sin kostym och jag kände mig verkligen vacker!

Jag väntade mig inte heller sa mycket känslor i den lilla korta ceremonin men flera av oss hann allt med en lite tar (tom jag!) och min m2b (jo, han far heta det ända fram tom augusti) var väldans rörd han med!

• Jessie76

Nae jag har ju ingen hemsida, bara sån där msn - space... Jag får kolla hur det funkar... Återkommer!
    Gud va kul zozo! Grattis och lycka till på nästa ceremoni då

• Zozo

Jessie76.. Ja visst är det lite lyxigt med TVA bröllop!! (Saa jobbigt vi tyckte det kändes i början - och sa blir det saa kul!)

• nu är jag fruL

hejsan
    tillbaks från lunchen med magen i 4 hörn
    okej fortfarande m2b, men har du bytt namn är zoz eller ska du inte göra det?
    Har du hunnit fatta att du har gift dig eller tror du att poletten kommer att trilla ner först när du gift dig igen

hmm det där lät mycket konstigt, jag vet men jag tror att du fattar
    zozo är du tillbaka på jobbet igen ? sån semster i sitke månntro?

själv måste jag härda ut i 4 dagar till
    men idag spöregnar det så då kan man ju nästan jobba lite... eller iallafall BT surfa lite...

jessie, fixa et där med bilderna. och zozo jag vill jätte gärna se bilder från i lördags, coolt att kunna sy det kan inte jag.

men jag kan brodera för jag är ju tant

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

tjena oms.
    absolut! alla mer eller mindre besatta Bt lister är välkomna i denna tråd som allför ofta spårar ur

en del riktigt inbitna skitsnackare har dock svikit oss andra och gått på semsterer så det är kanske inte ful aktivitet.
    men vi kämpar på

jag är också gift omen har inte heller riktigt fattat det hela än. Dessuom så blev min Bt lism mycket värre efter jag gift mig. Hängde inte alls här så mycket innan som nu

men det är ju inte bra att du också är kort sänker helt enkelt medellängden. Tur att jag och zozo drar upp den med våra välvuxna kroppar

välkommen! oms
    var befinner du dig by the way ? jag är en extremt nyfiken typ

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Nonika

Jag är likadan...ska "bara" kolla mailen heter det, sen "råkar"jag gå in på Bt...ska ju bara kolla lite...och vips har det gått ett par timmar

Jag är beroende! Jag erkänner!!

MEN - det har faktiskt lugnat ner sig lite, det var värre för nån månad sen...

• nu är jag fruL

ahhhh nonika, men man vet aldrig när återfallet griper tag i en och man är fast igen... Det kan gå så fort så fort

ha ha ha och du trodde säkert att längden inte hade någon betydelse men ha ha ha det har den, som sjuttis
    (där kom vi in på två av mina intressen snusk och sprit )

japp sitter i stocklholm och undrar hur jag ska överleva fram tills semestern som startar på fredag....
    fy vad lång tid

men oj vad många intressanta inlägg jag kommer att ha fått ur mig

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...