• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • ica i rutan

Jag har mailat dig vickan! :D

• ica i rutan

Eeeeh.... Hoho? :? Vart tog ni vägen..?

• viktualia

jag gick och gjorde en sån där latte med god sprit!! VANSINNIGT gott!! dubbel espresso, lite lattemjölk och en ordentligt svätt baileys....njuutning... i brist på hångel!

• viktualia

men nu drog ni i väg... snyft... jag är ensam med min kaffegrogg.....snyft... och mitt trista jobbworddokument.... stackars!

• Jessie76

Vänta nu, ni hinner så långt när jag är och röker

Och sen är jag förvirrad igen (som vanligt... ) jag är medellång och tjock - fast jag dietar mycket så jag har gått från minst 48-50 till nu när jag är mellan 44 och 46. Igår kunde jag ha jeans i strl 42 så....

Men åter till förvirringsanledningen ( bra ord) - odlade strax utanför hålan?!?!?!?! Jordgubbarna alltså?!

• Jessie76

Jag har oxå förstått hur ska användas

• viktualia

Åhh Jessie76 ....tur att nån dök upp här... började känna mig ensam!

Jag köpte lokalt producerade jordgubbar... producerade några mil utanför den trista småstaden där jag bor! Mums!

Men mest mums för min latteochbaileyskaffegrogg!!

• viktualia

man ska inte röka förresten.. det gör dig till tant för tidigt... stackars linjedomar Jessie76!!!

• Jessie76

Haha... fast det var den där dåliga humorn igen - köpa jordgubbar som var odlade strax utanför hålan ....
    Okej då - den kanske var låg men ni får ha överseeeeeeeeende med mig idag.

Dricka sprit före fyra! Herrrrrrregud!!!

Omoraliska ungdomar

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...