• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

ajdåå.... jag är lite prydlig av mig och missar en del ekivoka skämt... fniss fniss

sprit före fyra... jomänvisst... jag är inte den som är den!! hi hi

• ica i rutan

Sorry girls...jag har också varit ute o rykt. Och babblat i telefon... :D Vilket jobbigt jobb jag har.... *pust* :o

Haha Jessie vad duktig du är! :[duktig på att göra :[-gubbar. :D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Jessie76

Jag är bara avundsjuk Vickan

Jag vill inte sluta röka heller så that´s it! Sen vill jag ju bli tant, det är ju min stora målsättning. Så jag hinner börja mina julbroderier i tid

• Jessie76

Tack ska du ha Ica, så du är oxå en express-tant? bra!

• viktualia

fniss fniss... Jessie... du får väl semester nån gång du med?!?

jag halvjobbar ju bara... ha ha... skriver några rader i jobbdokumentet då och då... och blev ju så pigg av min kaffegrogg.. hi hi!

tycker att min m2b borde komma hem från banken (plus några ytterligare ärenden) snart... hångelunderskott!!!

• ica i rutan

express-tant? :?

*asg* bra Jessie att du redan börjar planera för julbroderierna du ska ge dina barnbarn i julklapp. Jag ska också sätta igång. Bröllopet i augusti? Näää, det får vänta. :D:D:D:D:D:D:D:D

• viktualia

Tack för mail Ica... men alltså.. du var ju så snygg så jag inte vet om jag vågar vara i närheten... *fnissar*

• ica i rutan

*ASG* Jag skrev ju det...att jag snofsat upp mig för att jag skulle vara i tidningen... Hahahahaha!!! Jag kan se ut på andra sätt med. Typ såhär: :o *flina*

• viktualia

jaja... jag svarade i alla fall...vågade mig på det...

undrar just hur länge jag ska sitta kvar här... får ju som sagt gäster ikväll och borde nog röja lite i lägenheten....städinspiration efterlyses!!!

• ica i rutan

Shit...där sa du nåt... Jag ska också ha folk hem ikväll. Och hos oss kryper dammråttorna omkring hejvilt. Uuuuhhh...vill inte! Jag HATAR att damm:o!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...