• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Trumpetfanfar!!!!!!

Nu har jag SEMESTER!!!!!!!!
    Har mailat iväg jobbjoxet och tänker glömma att det finns!!

Mer grogg till mig och mindre städning också! (mitt städprojekt handlar mest om att flytta på alla utspridda pinaler som ligger ÖVERALLT i vår lilla lägenhet!)

• ica i rutan

Wooooooooohooooooo!!!!! Grattis Vickan!!!! :D:D:D:D:D:D *skålar med min trista vattenflaska* Skååål! Ska minsann hem o greja till en ordentlig grogg sen. :D

Flytta grejer till rätt ställe är ju ett helt dagsprojekt... *flina* Som tur är har jag redan halvstädat hemma...sparade det roligaste till sist bara. Not. :o

• viktualia

Måste säga att det är ganska skoj att bli kallad "vickan" det är för mig ett fjortisuteställe i hålan där jag bor... ha ha ha ha

Skålar tillbaka med vattenflaskan...kaffegroggen är slut sen länge..

Men var är fruL och Jessie?!?!

• viktualia

(gjorde för säkerhets skull en googlesökning och rätt "vickan" dök inte upp.... alltså har jag inte avslöjat mig.....hi hi)

• Jessie76

Hmm... Jag är här, men jag har så fullt upp på jobbet så jag hinner inte med er! Jag undrade just vart lilla frugan tog vägen? Tog hon månne ut pension i em?

Expresstant = Jag vill ju bli tant, och jag är tydligen på god väg. Då tänkte jag att när jag fyller 30 i december ska jag vara färdigutbildad så övergången går smärtfritt och smidigt. Därför tänkte jag om man åldras snabbare av att röka, så behöver jag ju inte sluta . bra!

ÄÄäh... Vad f***n är ett bröllop jämfört med broderier?

Ska ringa mitt hångel och säga att vi får lov att vänta

Jag tror vitrockarna tog mitt mail med bilder och stoppade upp dom nånstans För här e dom inte

• Jessie76

Dom e väl vitrockarna? Det är därför dom jagar oss!! Dom är avundsjuka!!
    Vad tror ni om teorin?

• Jessie76

Nu är jag ensam

Då går jag hem

Ha en trevlig helg då......
    Jessie James

• viktualia

hm... hör att herr m2b är på intåg... måste nog övergå till städverksamhet...återvänder hit förr eller senare... ev inte förrän söndag kväll.. våra besökare ska stanna till på söndag!

sköt om er, flickor, tanter och linjedomare! och grogga lagom!!

• ica i rutan

Jessie!
    Jag är här fortf. jag skrev bara mail till Vickan... :D

• ica i rutan

...så du inte får för dig att jag jobbar eller nåt annat dumt. ;) :o :D:D:D:D:D:D

Hejdååååå vickan!!!! Hahaha...fjortisvickan! :D:D:D:D:D:D

Klart skötarna är :p, det fattar väl vem som helst. *asg*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...