• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

ha det gött

det verkar bara vara jag här...
    hallå, zozo, jessie, ica, vickan, nonica halåååååååååååååååååååå

• Zozo

Lugn i stormen! I'm back! Var bara ute i solen och blev arg pa att allt var mandagsstängt när jag skulle fixa sa mycket. Sa jag köpte chips och gick hem igen..

• Zozo

Suck.. nu fick jag en san där jobbig sak att fundera pa!
    Min m2bs bäste kompis fick ihop det med en av mina fd arbetskamrater pa bröllopet i lördags. Till var bröllopsvecka i aug är han bjuden men inte hon (allt är fixat, bordsplacering, menyval och programutskrifter).. och nu har han gatt och bjudit med henne utan att fraga.. Suck vad trött jag blev! Eg borde jag inte alls bli det sa jag känner mig dessutom elak som en häxa med varta pa kinden! (Jag menar, flytta lite bordsplacering och klistra in en beskrivning till i programmet.. det gar väl? Shit - rummsutdelningen blir ocksa fel!)
    Arrrgggh! Nu är jag en smasint typ som hänger upp mig pa smasaker!! Jag ska klättra in under mitt skrivbord och gnaga pa ett bordsben tills jag blir snäll igen!

• Jessie76

Akta så inte bordet tippar Zozo, jag har hört talas om träben från Frankrike - inte att lita på

Ja, här är jag! Hahahahaaaaaaa nu trodde ni jag lämnat er va

She´s alive and kicking roligt tycker jag.
    Jag tycker killen var lite dum Zozo, han kunde ju ha hört sig för först faktist. Ge honom inge champagne - ge till oss istället. Vi e richtigga kåmppischar vettu

• nu är jag fruL

godmorgon tjejer
    soooolen skiner och det är bara 4 dagar kvar till semestern. Det börjar kännas som om jag eventuellt kanske kommer att vara vid liv på fredag eftermiddag då semstern börjar.

Zozo jag tycker INTE att du är småsint och elak. Jag skulle helt klart tala om för den här killen att allt är klart, menyer, bordsplaceringar och dessutom rumsindelnin, och säga att tyvvär så går det i nuläget inte att få in en person till. Jag tycker inte alls att det är elakt. Jag tycker snarare att det är oförskämt att bjuda in en person själv till ett bröllop. jag menar herreguuuuud det är ERT bröllop och det är NI som bjuder in gäster till det INTE gästerna själva.

Vi råkade ut för det här också och jag blev förbannad. Folk som kanske inte har gift sig vet inte vilket jobb det ligger bakom all planering och faktiskt ett svårt jobb att bestämma vilka som ska få komma och vilka som inte får komma. För att inte tala om merkostnaden det blir som kanske inte ryms i budgeten. Det låter ju även som ert bröllop är lite extra med en hel vecka osv. Nej jag skulle säga tyvvär det går inte. OM det nu inte är så att ni vill att hon ska komma.

Vad säger lille maken?
    jag säger nej!!!! (jag är ju ego och tror att min röst räknas )
    Och s är ju jag en elak häxa med vårtor också

Nej låt honom även tala om för henne att hoppsan det gick visst inte dom hade fixat allt. Dumma kompisen som försatte er i denna situation. Jag håller med jessie han borde inte få någon champagne alls ge ALLT till oss för vi är schnygga och bra på alla jäkla sätt som finns!

Lycka till och berätta hur det går!!!!
    kramar fruL

• nu är jag fruL

och jessie by the way, är inte du lite för ung för champagne? jag tror minsann att man redan måste ha fyllt 30 för att dricka massor av gigantiska mängder av champagne
    så sorry snuttan
    din andel tillföll mig
    guuud vad schnygg jag kommer bli

och zozo om det nu som den här killen anser är okej att njuda in sig själv eller andra till ert bröllop så skulle jag gärna ha en vecka i frankrike Så då kommer jag vel då....

• nu är jag fruL

bjuda in sig ska det ju stå
    jä*la feskrivnings häxa med vårtig näsa som är i vägen

• Jessie76

Nu börjar hon ta ton där borta i fjollträsk.... Ett eller två glas kan jag väl få schnääääääääääääälla

Jag kan inte vara så bra jag heller för igår ville min äldsta och en av mina tilltänkta tärnor säga upp bekantskapen - för att hon tyckte att vår relation inte gav henne nåt - Tack så mycket!!!! skalle!!! Usch idag är jag så j*******a arg så jag skulle kunna strypa nån!! Vart är vitrockarna när man behöver dom ???

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...