• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • ica i rutan

Nu drar jag hem o tampas med dammråttorna. Ska :o upp dem allihop. :D:D:D:D:D

Trevlig helg flickor och grogga måttligt! Eller...Nä, grogga hårt! :D:D:D

Ta-taaaa! :p

• viktualia

Älskade BT-vänner!!!

kan inte låta bli att skriva av mig lite.... har hittat en SUPERsnygg klänning, en Nixa 315 för den som har koll på något äldre modeller. Kände mig verkligen superfin i den och dessutom kostar den bara 2000 kronor - ibland är det bra att bo i småhålor!!! *hoppar och studsar*

kompisen som var med som smakråd tyckte att jag var så fin att hon blev helt rörd och måste kramas... nu börjar det kännas på riktigt: Viktualia ska bli FRU!!!! pirr i magen!!!

*kramar till alla*

fniss fniss

• nu är jag fruL

Heeeeeeeejsan flickor
    Nu har jag läst in mig på er som alltid lika smarta, vackra och roliga duskussion ni hade efter jag "försvann" i fredags.
    Vad hände ?
    Åsakan slog ner och datorn pajade
    ha ha ha det blev dyrt för svärisarna att jag var där och promt skulle snacka med er mitt under dundrande åskan
    massa grejer i datorn pajade...
    men vad gör man inte för tokiga BT brudar

jag tyker också by the way... och det måste jag ju faktiskt göra eftersom jag är en knotig häxa och måste vara riktigt äcklig och lukta illa

kuuuuuuuuuul att du hittade en klänning vickan, jag ska genast gå in och kolla på nixa hur den ser ut!!!!

har ni andra semester eller är det bara vickis?

• nu är jag fruL

ti hi ryker också ska det ju stå

• nu är jag fruL

Vickan !!
    den var jättefin, enkel och stilren passar min smak!!! grattis

• nu är jag fruL

hoooooooohoooooooooo
    var är ni?

och hu har det gått för zozo i helgen? undrar om hon hittar tillbaka till oss. Vore kul att höra hur det gick med de immiga flaskorna

jessie, vickan, ica sluta erra porrisar
    jag har tråkigt utan er!

• Jessie76

Ho ho... Jag är här nu, förlåt men jag har varit såååååååååååååååååååååååååå upptagen imorse. Ni vet, efter helgen är det alltid mycket att göra

Jag måste ju kika in å kolla in den klänningen - jag har förresten bilder på min, men jag har inte en aning om hur man lägger ut dom på nån sida, kan du hjälpa FruL - du som fixar datorer så dom ryyyker

• nu är jag fruL

hej Jessie kul att du dykt upp!
    helgen varit bra ? mycket och grogg? hoppas det !

jo du, fixa rykande datorer kan tanten minsann!!! riktig klippa på det sörru

hmmm, har du bilderna på en hemsida? i såna fall kan du vel bara köra copy/ paste på den adressen i ett inlägg här. jag vill nämligen jätte gärna se din klänning ! som sagt nyfiken i en stru

• Zozo

Halla flickor! Hemskt trakiga nyheter för er.. alla 17 immiga flaskorna har gatt upp i rök (eller ner i hals, som man vill!)

Vi är numera lagligen gifta (Även om vi fortfarande vântar pa stora bröllopet 14/8..).. var lilla uppvärmningsfest blev inte sa liten alls. Folk hade inte vett att ga hem
    Vi började dagen innan med att jag madde halvkass och inte kunde sova pa natten. Urkk!
    Pa morgonen var jag daremot pigg som en mört och hangde pa laset hos frisören kl 9. De gjorde en himla kul frisyr med ett par vita fjädrar i. Make-upen baserade sig pa rosa (en färg jag ALDRIG skulle valt själv) och gjorde mig fantastiskt snygg (Joho!) pa ett naturligt sätt. Jag hoppade i min egenhändigt sydda vita langkjol med litet släp och min svarta bustier.. för att möta min m2b som tyckte jag var stralande vacker (naja, det är jag ju alltid )
    Stadshuset är gammalt och väldigt vackert; i art-decostil. Vi körde en Portsihead lat som "startmusik" och sedan tog väl borgmästaren 5 minuter för sitt tal. Jag hade ärligt talat knappt en aning om vad han sa - jag och min make (!) stod bara och fanlog at varandra! Just under löftena hävde min lilla guddotter ur sig världens skrik (som dock inte varade mer än ett par sekunder) som fick oss alla att le. Sedan var det bara att skriva pa papprena och ut pa trappan.
    Väl hemma (Som tur var sa hade regnet slutat falla - pa morgonen öste det ner) sa poppade champagnekorkarna hej vilt och var lilla cocktailbuffet uppskattades i all sin enkelhet. Som flest var vi 25 men, som väntat, försvann de flesta innan 15.00 (ceremonin var 11.30).. Däremot sa var de 6 sista kvar till midnatt när vi poppade de sista korkarna i var grannes trädgard!
    Vi fick nattgäster ocksa för m2bs bäste vän fick ihop det med en av mina fd arbetskamrater.. och det verkar allvarligt värre!! Sa fint när man kan sta till tjänst med koppleri!!
    Na, vi var helt slut när vi kom i säng vid 00.30 men vi lyckades halla ögonen öppna ngn minut till
    Dagen efter var det lite mindre mysigt att vakna upp i en dagen-efter-lägenhet...

Na, vi hade verkligen roligt och den lilla mottagningen som skulle tagit slut vid 15.00 höll pa mycket längre. Sa nu ser vi fram emot det "riktiga" brôllopet efter en sa här lyckad generalrepetition!!!

Foton har jag inga men manga hade kamerorna framme sa jag hoppas fa nagra stycken att visa er i alla fall!!!

• nu är jag fruL

hej zozo!!!!
    välkommen tillbaka, även fast jag tycker att du kunde ha sparat LITE av den immiga drycken till oss BT lister!

fyyyyyy vad härligt det låter. Grattis till att er dag blev så bra. Jag är så himla glad för er skull. Fy vad kul. Tänk att få två klännigar och två fester avis meee

det låter som om allt var kanon bra, visst lite regn men det betyder ju lycka har jag hört

jag måste springa på lunch, vi hörs sen!

grattis igen

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...