• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

men är inte vi här i fjollträsk kända för att vara högljudda, gapiga, snorkiga, egoistiska och dryyyyyyyyga? så hur kan du vara förvånad?
    Klart att du får några glas det är alltid roligare att dricka tillsammans med någon än ensam du har vel sett mig och resten av a-laget på någon bänk? vi håller alltid ihop

jag ville bara bråka lite jag är pms irriterad idag , så akta er häxan är mer på krigsstigen än vanligt

Va????
    vad är det för jä*la kompis? säga upp bekantskapen?
    är vänskap något som man har på papper eller ett avtal om som man kan säga upp? Om man nu av olika anledningar inte hinner ses så ofta så måste man vel inte officiellt bryta sin vänskap eller jag fattar ingenting. Men jag kanske är för gammal...

• nu är jag fruL

har alla BT lister försvunnit? har ni gått på avvänjning hela bunten
    är jag ensam kvar
    jag är slav under mitt beroende
    som attan

• Zozo

Avvänjning - vad är det???

nu har jag fatt ett par bilder fran i lördags om ni vill titta:

groups.msn.com/Zozoswedding/1stwedding8july.

De är inte sa bra men ni ser kanske nat.

Vad gäller kompisen sa har jag lugnat mig lite. Det kanske gar att fixa men jag känner för att thura lite först. Jisses, han har ju bara känt henne i ett par dar! Haller det i tva veckor sa kanske jag ger med mig.. om jag far klia pa min hakvarta ett tag... Det är ju eg ganska kul om de far ihop det pga vart bröllop! Jag blev mest sne pa att han inte fragade oss först. Men det praktiska kan fixas relativt enkelt.. Han är ju trots allt m2b bäste vän... Nu börjar häxkostymen nästan trilla av.. Jag börjar bli riktigt förstaende... är jag sjuk???

• nu är jag fruL

japp zozo du är sjuk, inte sluta vara arg än. Hmmm märks det att jag är pms ilsk eller, tycker att folk ska bråka lite idag

Näe men jag tycker verkligen att han skulle frågat er först, abosolut. man bjuder inte in någon till någon annans bröllop. Särskilt inte en tjej man träffade för 2 dagar sedan. Skönt om allt går att fixa men jag skulle i alla fall tala om för honom att ni blev lite lacka över det han gjorde. Buss på honom zozo säger argbiggan!

Ohhhhhhh vad fin du var, jag gillar håret och sminket. Såg inte hela klänningen men jag gillar det svarta livet. Mycket i min smak

och eftersom jag är en enorm människokännare och säkert även lite syns eftersom jag är häxa så tycker jag det väldigt tydligt syntes att din käre make vill ha barn! han såg så himla söt ut när han kramade om dig och lille bebisen. Så nu kanske det blir lite bebis fabrik eller

ja nyfikenheten har ju inte minskat hos tantL i allafall

ohhhh vad fina ni var, grattis igen!
    men...jag vill se fler bilder...
    ego tantL

• nu är jag fruL

lite synsk ska det ju stå
    attans häx fingrar att bråka

• Jessie76

Skärp dig Zozo, inte trilla dit nu! Kanske du kan pilla in ett skäggstrå i hans tårtbit?

Jag undrade detsamma med min "vän"... När blev man fjortis igen??? Men nu är "avtalet" på 27 år drygt uppsagt så nu är jag fri från eventuella band
    Miffo!!!

Jag mår inge bra idag, får se hur det känns efter lunchen

• Jessie76

Och oj, förresten - rackarns vad fina ni var! Och vad mysigt ni verkar ha haft

• Zozo

Japp, svarta livet hade jag redan och kjolen sydde jag alltsa (hade gett sa mycket för den röda klänningen att budgeten inte hade klarat ngt annat och den röda ville jag liksom spara till augusti!)
    Hehe.. vi far vâl se om det blir bebis sa smaningom.. än sa lânge maste jag anstränga mig för att kunna knäppa klänningen i augusti!!
    Jag var faktiskt väldigt nöjd med bade har och smink.. var rädd att det skulle bli för "gulligt" pa nagot sätt (och jag är ingen gullig person!!) men de var faktiskt vâldigt duktiga bada tva, frisör och sminkös.. Det var jag men lite snyggare än vanligt liksom!

• nu är jag fruL

jessie se till att avtalet blir vidimerat att två vittnen så att det verkligen håller i rätten

varför mår du inge bra gumman? hller du på att bli sjuk eller ät det bara lite allmänt. Berätta för tanten nu mat hjälper alltid. Om man nu inte får lika oaptitlig mat som jag fick. Jag tror att matsalen håller på att tömma frysen, 4 olika slags torra rester. Ingen höjdare
    Jävla för det!

• Zozo

Jessie.. det är bara att inse att du mar bättre utan en san vän! Ska fundera pa det där med skäggstrat.. eller putta honom i poolen eller nat!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...