• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Vilken sang av bob Marley är det som gar nagonting med "don't you rock my boat"??? Pa tal om inget??

Du Jessie, gör en lista (helst pa papper) och stryk efter hand! Jag satte upp även töntiga saker som tex klippa m2bs har etc bara för att jag inte ville behöva halla ngt alls i mitt tomma huvud. Sedan strök jag allt som jag inte absolut var tvungen att göra ... sa var allt mycket lättare genast. Själv ÄLSKAR jag att göra listor pa det mesta, men det är faktiskt rätt sa vettigt när man har en del att halla reda pa!

• nu är jag fruL

åhhhhhhh jag älskar också att göra listor. Jag kan tilloch med göra listor över vilka listor jag ska göra

kan det ha med åldern att göra

• Zozo

Nu i lördags hade vi bara typ 10 minuters promenad pa rätt trevlig bit (genom park etc) sa vi traskade. I augusti har vi allt pa samma ställe sa da behöver vi ingen transport, men annar hade jag en kompis bekant som erbjöd sig skjutsa oss i gammal kollektionsbil.

• Zozo

nu är jag fruL.. jag SAA ju det; du ÄR en av mina personligheter, det bara ÄR sa!

• Jessie76

Listor - will do!

Jag håller på och kolla olika transporter. Hästskjuts var på tapeten ända till jag fick reda på vad dom kostade! Sen har vi liiite för långt till lokalen - 9km - och det är asfalt så om kusen har skor kan man int trava
    Det ser ut att bli Jänkare - men dom vill ju inte bli tillfrågade förrän dagen innan typ för dom vet inte vad dom ska göra till helgen - ni vet

Jag ska göra en lista ikväll så har jag det gjort.
    Ska fundera lite på vad mer som är "löst"

• Zozo

Duktig flicka! Jag älskar att stryka saker som är fixade pa mina listor - man är liksom sa DUKTIG da!

Idag har jag varit och betalt hyran av vart lilla slott.. INTE tänka pa vad det kostade, för da far jag slag igen!!

• nu är jag fruL

yes jessie
    gör det och ös över oss. jag och min andra personlighet zozo kan säkert göra massa listor till dig så kom med vad som behövs listas du

är dom med jenkaren bjudna till bröllopet eller inte? om inte så hur känner ni dom? är dom schussta så kanske de fattar att det är ett viktigt tillfälle och ställer upp för er. annars kanske ni kan f låna deras jenkare?

• nu är jag fruL

nej för fasiken. Alla kostnader ska förträngas så fort man kan. Annars får man yrsel...
    töm och glöm är måttot

• Zozo

Mycket bra matto mitt kära Alter ego... ska registrera det för kommande behov!

Kan NAGON av er koncentrera sig pa arbetet idag??

• nu är jag fruL

ha ha ha
    bra fråga ha ha ha
    har inte kunnat koncentrera mig på arbetet på ett par veckor nu

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...