• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Neh, det klarade sig.. jag gnagde liksom jämt pa de fyra olika benen.

• Zozo

Jassa det är DIN personlighet som krökar!? Vad lättad jag blir.. jag trodde länge att det var MIN!!

• nu är jag fruL

ja kanske är så att jag får ta på mig fyllskallen...
    fast jag måste säga att den personligeheten var EXTRA på trycket i lördxags och det var nog för hon vart hos dig. Så jag skyller på dig i det fallet

• Zozo

Ahh suck! Jag som trodde att jag skulle slippa avgiftningen!! tror du man kan ta BT-avgiftning och sprit-avgiftning samtidigt??

• Jessie76

Jag känner mig nervös och sjuk. Jag vill att dom här veckorna ska gå nu så jag får detta bortgjort! Jag ser inte fram emot detta nåt mer nu - jag är i en djup svacka känner jag
    Tack för omtanken... Fast du förstör väl din image om du bryr dig för mycket? Eller var det tanten som kom fram?

Jag har inga hår utom på näsan, fast den är liten... Kanske den är i process? Ibland, speciellt på eftermiddagen känner jag mig rätt elak och jisses på måndagar - kom inte nära då!!

• Jessie76

Så jag kanske är på god väg menar jag?

Var du hemskt nervös Zozo eller blir det "värre" inför nästa bröllop tror du? Du då FruL - hur kände du?
    Huvva jag blir sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuk snart

• Zozo

Jag som är sa praktisk av mig.. blev illamaende och kunde inte sova pa natten!!
    (Hade kanske ngt med att gör att vara tva vittnen skulle sova över, de är ett fd par och det var lite stelt, plus att min vänninnas/vittnes lilla bebis gallskrek hela dagen och hade ont i magen, mamman var sa trött att tararna bara rann... Vi midnatt var tartorna fortfarande inte klara...) Jag trodde allvarligt att jag skulle spy! Däremot vaknade jag efter vad som kändes som nagra minuters sömn, pigg som en mört! (Och lillflickan sov lugnt hela natten sa bade hon och mamman var pigga dagen efter)
    Jag är rädd att det nog blir värre i augusti! Fast samtidigt sa kommer jag att ha familjen där och da är det alltid ngn som kan hoppa in om nagot skulle köra sig...
    Under själva dagen (eller morgonen - ceremonin var kl 11.30) sa var jag lite spänd, men inte sa farligt. Det var skönt att lata sig pysslas om av frisör och sminkös. Ceremonin tog typ 5 minuter (vi hade inte lagt till ngt alls eftersom det stora bröllopet kommer sen) men de flesta han ända bli tarögda - tom jag!

• nu är jag fruL

men lilla jessie!
    till och bröja med jag är faktiskt ganska snäll och omtänksam, OCKSÅ, tänk att jag har flera personligheter och ALLA är inte onda elaka eller alkoholiserade

Men rara lilla du, försök slappna av. Ett bröllop ska vara ROLIGT för er bda hela vägen från planering till att tackkorten skickas ut. Det är det viktigaste. Känner du att du blir så stressad att du mår dåligt så är det dags att ändra taktik. Det är INTE meningen att du ska må dåligt.

Då är det bättre att ni kanske taggar ner och förenklar den ursprungliga planen lite. Det kanske inte är så att ni MÅSTE ha alla grejer ni planerat. Kanske kan någon släkting hjälpa till eller skit i det bara. Det viktigaste är att ni har kul och mår bra annars blir inte bröllopet bra.

Visst lite stress hör till men man får inte må dåligt.

Nej jag var inte så stressad. Vi hade gjort det mesta i god tid och hjälptes åt. Vi är inte heller några prestige människor och ville inte ha ett flådigt bröllop. Vi gjorde egna inbjudningar osv för att vi tyckte att det var kul och för att få dem som vi ville ha dem. Dessutom blev det billigare. Visst lite jobb. Men vi hoppade över massor av saker som vi inte orkade fixa och som vi inte tyckte behövdes. Därtill kom att vi låg i feber båda två en vecka inför bröllopet och har man feber så blir man garanterat INTE stressad, man bara sover

Vad har du kvar? Vad är det som stressar dig mest, berätta. Kanske kan tanten hjälpa till

• Zozo

Jag haller med! Jag var absolut INTE stressad innan.. Det var vara sista dagen innan/kvällen som allt blev lite fel och mycket... Du ska ju inte ga och vara stressad om du har flera veckor kvar!!

• nu är jag fruL

nej gumman det ska du inte.
    Lyssna nu på oss (zozo och L), vi är faktiskt äldre och vet PRECIS vad vi pratar om ALLTID med ålderns rätt så är alla råd från oss helt kanon bra och RÄTT

så ta det lugnt planera ungefär vad ni kan hinna med och vad som är viktigast, skippa resten. och förbered allt som kan föreberedas och utnyttja alla runt omkring eller delegera som det så fint heter på jobbet

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...