• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Hmm... nää, kanske inte - jag får försöka lugna mig. Jag är ju som en filbunke annars så jag borde inte...

Nu har jag iallafall mixtrat med den där msn space grejjen och försökt lägga in kort. Här kommer den länken, säg till om det inte går. Skratta inte, för jag vet inte vad det vart för bilder.

Och ja, jag är tjock och kort

jessie76lule.spaces.msn.com/personalspace.aspx

Vette fan om det där går....

• Zozo

Njae funkar inte.. Det är inte sa att du satt limited access pa den eller nat sant?
    Jag hade svart med mitt msn i början ocksa. Inte helt logiskt att använda (tycker jag som annars är väldigt intelligent!)

• nu är jag fruL

kramgo heter det inte kort och tjock

jag fick lov att be om lov för att komma in på din msn, så jag skickade ett litet meddelande. Så nu får du lov att ge mig din väslignelse att komma in

och gumman berätta, vad är det du stressar upp dig över? vad har du kvar?

• Zozo

Heh, kort och tjock.. tss, da skulle du sett mig för ett tag sedan.. lang har jag väl alltid varit men jag vägde da en bit över 100.. och DET var tjockt! Tack och lov lyckades jag ta tag i det och mar idag mycket bättre även om jag inte är nagon tradsmal Claudia Schiffer utan mer en trevligt rundnätt häxa med varta pa näsan...
    Sa länge man mar bra ÄR man vacker (jag madde INTE bra innan - därav bantningen) oberoenda om man är mager, rund, kort eller enbent! Basta!

• Zozo

Jassa skulle man be om lov???

• Zozo

Wow - avancerat! nu har jag ocksa bett om lov!!

• Jessie76

Hur gör man då och vart ger jag lov? Jag har ingen aaaaaaaaaaaaaaning om nåt nuförtiden, jag har förresten en avkomma-häxa på bilderna där får ni se min minsta gris

Hur ger jag access då?

Vad söta ni är med era peptalks söta kan man säga

Jag stressar bara upp mig när jag ska sova, då funderar och funderar jag på allt mellan himmel och jord. Det kan vara vilka som inte kommer att dyka upp, hur f*n vi ska fixa transport. Det är så många lösa trådar känner jag - fast jag förstår att det alltid är så, men jag då som oxå är ett kontrollfreak har liiite svårt att köpa detta. Fast jag gör det och fogar mig i detta men det tar emot - hajjjjjjar ni?

• nu är jag fruL

just det basta!
    ohhhhh zozo när du tar i så där så gungar hela min värld

jag får visst ingen tillåtelse...

• Jessie76

MEN VART GER JAG DEN DÅ??? Hahaha... Jag får ingen förfrågan, ska det vara på mailen eller? Jag är blond

• nu är jag fruL

jag har ingen aaaaaaaaaaning om hur man ger access... är blonderad, supersmal, silikontuttar, välsminkad och tror att tonfisk är en fågel
    alltså hrmmmm kanske inte...

men för att fortsätta peppa...
    Vilka som inte kommer kan du inte påverka. Missar de er stora dag så är det deras förlust stackarna! s skit i det. men jag vet man vill att ALLA ska komma men det är ingen ide att oroa sig över sdant man ej kan påverka. Glädjs över de som kommer istället.

jag blir så imponerad när jag låter så där lite relegiös nästan

alltså tillbaka till pepping.
    Fundera på nätterna det gör jag med. Sktijobbigt. Har haft många sömnlösa nätter i mitt liv. har dock börjat coola ner påäldre dar...
    Med transport. okej hur bor ni och hur långt är det mellan kyrka och festlokal? Vi hade bara några hundra meter så vi gick i kortege. Hade jag haft en kort bit så hade jag velat ha häst transport.
    Gäller det priset så kolla med kontakter. Har någon en skojig bil, tandemcykel eller vad sjutton som helst. Kolla med nätverket!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...