• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Jaha suck.. nu är det jag som är en ensam cowboy... ALLA andra är ute och dricker öl och har roligt.... Sniff!

• nu är jag fruL

hej cowboy
    jag är här!!! men jag har inte fått någon öl

men jag har bestämt med maken att vi ska äta kräftor och dricka vin i kväll

ja vi vet att kräftpremiären inte varit men sånt skiter vi i. Vi äter kräftor året runt faktiskt och väldigt ofta det är ju s satans gott och det bästa! det är att man bara MÅSTE ha vin till
    det finns alltid en ursäkt...

samtidigt ska vi faktiskt ta och göra lite nytta och rensa upp i vårat kaosartade pappers system. Alla viktiga papper liggger i högar överallt... inte bra...
    Tihi hemma går det bra att jobba
    och man får ju belöning om man gör det

• viktualia

nähädå! jag har sörplat i mig kaffet och är tillbaka... bekymrar mig just nu mest över hushållets andra dator som verkar tycka att det är läge att ta semester... men det tycker INTE min m2b och jag... hoppas att han får fart på den snart....

annars tycker jag att du Zozo kan skicka lite värme hit till västra Svealand....

• nu är jag fruL

har ni det så kallt där?
    här är det inte samma tryckande värme som det varit men kanske 23 och det är helt okej. men lugnt vickan, det ska tydligen bli varamare till helgen... då JAG går på semester
    har jag berättat att världen cirkulerar runt mig

• Zozo

Min käre m2b beslöt sig för att han var TVUNGEn att köpa en bärbar dator om vi ska kunna gifta oss i augusti.. Maste erkänna att mina hjärnceller inte riktigt hängde med i resonemanget (de har antagligen tagit semester) men det LÄT väldigt logiskt... För vi har ju bara tva datorer hemma redan, plus att vi bada är uppkopplade hela dagen pa jobb...

• nu är jag fruL

ahhhhhhhhhhh
    ja hade feeeeeeeeeeeeeel!
    det ska inte alls bli varmare!!!!
    kollade på smhi (ja jag ÄR tant) och det ska bli runt 20 grader i helgen!!!
    vad i hel*ete är det här!!!
    zozo: hit med värme NU!

attans
    deppig

• Jessie76

Här är det snöstorm och drivis, och jag har inte semester förrän efter bröllopet - två veckor

Jag trodde världen snurrade kring mig - nu är jag förvirrad

Tack ska ni ha för dom uppmuntrande orden. Jag har faktist råsiden från Indien i min klänning som svärisarna köpte när dom var där i november - kul att det syntes!
    Det var jättebilligt! Sen har sömmerskan fäst strass-stenar i släpet, dom kanske inte syntes så bra... Och snöret i ryggen var för kort, men jag har fixat nytt... Det skulle gå ända ner mot rumpestumpen

• viktualia

hm... alltså... vi har två datorer varav den ena är bärbar och den använder jag just nu... den stationära står i sovrummet och är ledsen... min m2b är troligen ännu mer ledsen men jobbar tyst med att få igång den (vågar knappt störa)... dessutom har vi en extradator i garderoben... jag älskar att använda datorer men fattar ganska lite om hårdvaran... min m2b jobbar med programmering hela dagarna (hm...ja just det...han har också semester...fniss fniss) och verkar trivas med lagom dos datakrångel... men bara just lagom då!

det var visst 22 grader här.. ska inte klaga....

• nu är jag fruL

hmmm jag måste erkänna zozo att jag INTE hängde med i resonemanget... men det gör jag sällan när det är en karl som resonerar

men han har SÄKERT rätt, hur ska man kunna gifta sig om man bara har två datorer det går ju inte...
    Funderar också på att köpa en ny bä'rbar att leka med... hi hi s roligt. Känns dock lite onödigt när jag förmodligen får en ny genom jobbet efter sommarn... Men vem kan vänta såååååå länge
    vad ska ni ha för sort

• viktualia

Jessie76 - oj... felåt... jag spanade på dina bilder men sa inget... du var ju jättestilig i klänningen! häftigt värre!!

(gick och kollade läget med datorn... min m2b gissar på hårddiskkrasch.... förutom allt möjligt som inte finns på den här bärbara innebär en sådan krasch att mycket av hans bokförning för hans förening måste göras om.... *stackars liten*.... datorer är jobbiga saker...)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...