• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

sluta blocka oss oms
    vill se bilder!

men zozo för sjutton gubbar! du bor ju i champagnes förlovad land! det är vel bara att gå ner till kiosken och köpa nytt!
    fast det är klart, man kanske borde tänka på levern också...
    men det gör jag först efter semestern

kapris är gott

• Zozo

Näh inte algallergiker.. mer galna kosjukan!
    Fick nog av att känna mig tung, ledsen och fet (i synnerhet i det här utseendefixerade pygméelandet!) och sätta gränser för mig själv pa vad jag kunde och inte kunde göra... Kort sagt - jag nadde bottnen och sparkade ifran (Jo, flodhästar KAN simma).. och gick till viktväktarna för typ sjuttonde gangen. Och den här gangen bara funkade det! 20 kg bort! Nu har jag eg ca 10 till.. men de är ena envisa ena! Och mer av estetisk art än medicinsk!

• viktualia

Oms - jag kom åt bilderna! himmel vad stilig du var!!!!

tonfisken slank ner snabbt (och nämnda röra har den fördelen att man bara behöver en kastrull: koka pastan, häll av och blanda i resten sen)

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

omsisen du var ju jätte fin!!!!!!!
    grattis!!!

var gifte ni er
    så himla mysigt ut. Vi mste ta och boka bröllopsresa snart så jag är ganska så nyfiken.
    Fast det är jag ju så klart alltid och inte bara när vi ska boka resmål

• Zozo

Pffft.. var var flodhästen da??? Kom inte här och kom! Man far inte lov att säga att man är en flodhäst om man inte kvalar in, precis som med häxstandarden eller tantstandarden. Om du vill kan du ev fa vara juniorflodhäst.. men det är bara för att jag har glömt bort min häxvarta för tillfället!!

• Zozo

Jag provade förresten underdelen till bikinin haromdagen och kvalade glatt in pa flodhäststraket! kan man vara halv flodhäst?? Nederdelen/bakdelen sa att säga?

• Meddelande borttaget
  • viktualia

jag har stl 46 i brallor oftast. jag har för övrigt ett tips mot skavsår mellan låren: smörj in dig med ordentligt fet hudkräm så går det strålande att gå en hel dag i kjol! för mig är det ljumskarna som kan bli så röda att det svider något vansinnigt. men med insmörjning går det mycket bättre, ibland kan man behöva bättra på under dagen också!!

/Viktualia som numera vågar gå en hel dag i kjol!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...