• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

oj oj oj vickan
    nu gäller det att få blivande på gott humör igen.. Kraschade datorer är JOBBIGA saker! så åk nu och köp några immiga öl och chips, klä på dig något lite utmanande (läs klä av dig ) och svinga de mjukaste kroppsdelarna framför honom så ska du se att datorn helt plötsligt inte är så viktig längre

• viktualia

hm... där kanske du har rätt... jag kanske borde ta en cykeltur mot centrum för att proviantera på systemet och fixa några andra ärenden... tyvärr är min m2b väldigt svårflörtad när det är datakrångel i huset... så jag tror inte att förföringsprojekt funkar... testade nyss lite försiktigt med pussar...men han är djupt inne i sin värld...

• Bröllopstokiig

viktualia-
    jag o slödagar går liksom inte ihop... jag vet att jag borde planera in det men jag hoppas lite optimistiskt på att de ska infinna sig av sig själva på ngt sätt...

den som väntar på ngt gott osv osv...:)

• Zozo

viktualia.. hehe, han later precis som min programmerande m2b.. Var ena dator kraschade sina TVA harddiskar när vi var pa semester för ett par ar sedan.. dvs ALLA vara bilder (som vi länge tänkt back-upa pa ngt annat än den andra harddisken...), var bokföring plus miljarder smasaker... Gaaah!
    Numera har vi tva harddiskar som back-up en extern minnesmoj plus brända CDs... man lär sig, man lär sig!

Själv lyckas jag faktiskt koppla in ny mus och sätta in nytt RAm-minne... och jag kan byta bensinfilter pa bilen!! (men bara pa mammas & pappas Mazda!) Saaa teknisk är jag!

• viktualia

men Zozo.... skönt att det finns fler med datagalna karlar! har du något tips på avledningsmanöver?!?

Oms... slöfockarnas riksförbund känner sig hotade av dig... ta 10 djupa andetag och inse att man mår bra av att slöa... visst hade du en 10 årig dotter?!?!? hon mår nog också bra av att ha lite tråkigt ibland... sånt stimulerar kreativitet (dvs för att sysselsätta sig själv)

tur att ni finns förresten... i den här lägenheten är partyfaktorn låg just nu...

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag är helt bortom all hjälp och tänker enbart på snusk

vad duktig du är zozo som har kopplat in en ny MUS
    ha jag skrattar så jag kiknar
    vad hände med den gamla
    utsliten

ha ha ha jag har så roligt åt mina egna skämt. Ha ha ha pervot blir snart inlåst

• nu är jag fruL

eller så gled den inte så bra

ahhhhhhhhhh vaaaaaaaaaaaaad kuuuuuuuuuuuul

• nu är jag fruL

alltså över MUSmattan
    haaaahaha

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...