• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

Hejhej.. jag lyckades undvika BT fram till nu.. Hade ju ett par mail att slänga ivâg ocksa!!

Jessie76 - jättefin stilren klänning!! Fast jag provade en med sana "axelband" eller vad man kallar det som din har och det passade mig inte alls! Jag sag underligt nog ut som en brottare i det och utan axelband blev det mycket bättre! Helt otroligt vad olika modeller kan sitta olika pa olika människor!! Vad är det för tyg i din klänning? Sag ut som nat rasidenliknande pa ett av fotona..

• viktualia

Tjoho! Semesterglidaren är vaken igen... och visst är det hurtigt med kajak....gissa vem som är stel i kroppen...motvinden Allan var ju ute och lekte med oss... *suckar lite*

Men Oms...alltså... hur menade du när du skrev att du arbetade på arbetstid... hur gör man då?!? Och vad gör du när du arbetar, alltså i vilken bransch hittar man dig?

• nu är jag fruL

Ahhhhhhhhhhhh äntligen har lite fler galningar dykt upp!!!
    Ni får inte lämna mig så här tjejer, för då måste ju jag nästan jobba och det verkar ju helt galet att göra så här på jobbet...

här är läget helt lugnt.... lite för lugnt, alla som jag behöver få tag på för att skriva rapporter är på... ja just det semester hur i satans sjutton ska jag kunna ha klart allt på fredag om de som ska skriva på sitter och dricker bäscha på sina landställen

ahhh sitta på landet med en öl.... ahhhh oc ljuva hägring

jag har problem med å´n idag. Så om det blir lite konstigt ibland är det för att å på mittt tangentbord redan har gått på semester

• Zozo

a'n a mitt tangentbord är alltid pa semester sa det är inget ovanligt..

Heh, fredag är helgdag här!!!

• viktualia

fruL.... du påminde mig om ett problem... det är slut på öl i mitt kylskåp... apor vad jobbigt att cykla till systemet... där var jag ju i fredags - som alla minnesgoda vet.... hm... får fundera på det....

under tiden fortsätter jag halvsova i soffan och önska mig några grader varmare ute... (varför försvinner alltid värmeböljor när jag går på semester?!?!)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

shit....med du Oms... det där lät inte nyttigt!!!! har du missat att man ska SLÖA på semestern?!?!? Hoppas att du mitt i det där racet har planerat in slödagar ordentligt!!

själv har jag semester från mitt jobb som konsult/uppdragsforskare... håller mig till samhällsvetenskapliga utredningar/utvärderingar av olika slag.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...