• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

jag förstår precis. Jag är inte heller någon gullig person och trivs inte alls av att se "söt" ut. Efter att jag provsminkat mig så bestämde jag mig för att jag skulle göra det själv till själva bröllopet. Hon gjorde en jätte fin sminkning som var fin och diskret, men jag kände inte riktigt igen mig, vilket inte var kul.
    Precis så ska det ju vara, en själv fast lite finare.

Jag förstår att du sparar klänningen men du mste längta enormt efter att få sätta på dig den. ja ni andra också som väntar på era bröllop.

• nu är jag fruL

alltså mina inlägg låter helt puckade när man läser igenom dom. Ni måste ju undra vad jag är för tokfransa.

men jag är som jag är, impulsiv och babblig

• Zozo

Äh, da är vi la lika puckade allihopa här!! Men eller utan hakskägg!!

• nu är jag fruL

bra
    Apropå skägg så ryckte jag bort ett tjockt äckligt strå från hakan idag usch va?
    tror ni att det var ett ålders strå eller ett häx-strå

nu drar alla från den här tråden: Fan hon ÄR verkligen en gammal häxa som HAR skägg guuuuuuuud vad äckligt!
    kom alla snyggisar så målar vi naglarna

häxan sitter här och skrickar och kluckar, äntligen är tråden bara MIIIIIIIIIIIIIIIIIN

• nu är jag fruL

men som tur var så har jag multippla personligheter och kan komma med massa inlägg till mig sj'lv

• nu är jag fruL

ohhh, hej fylle slampan

• Zozo

Glöm det! Den är min!!!

Jag hade ett jättelangt pa halsen!! Men det är borta nu...hahahahehehehe.. arghhhh!

• nu är jag fruL

hur är det med dig och dina vårtor

• Zozo

Âr d riktigt säker pa att du inte är en av MINA multipla personligheter??? Jag börjar bli fundersam här.. svart garderob, 41 i skor, lang och stilig med har pa hakan...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...