• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

och oms, jag är aldrig artig
    men så är jag en knotig häxa också!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

oms
    vårtor japp, stora och håriga. det är därför som det blir en del felskrivningar när jag härjar, min vårtiga näsa kommer åt tangentbordet och det blir inte riktigs som jag tänkt ibland...

gillar också skräckisar även fast jag blir totalt livrädd. Ganska lustigt, jag som är så kaxig (hrmmm ) hoppar högt i soffan och håller för ögona, bara den lite läskiga musiken drar igång.

fast om du inte säger något till de andra om att jag är så töntig så ska jag inte berätta att du är kort

och....jo jag kommer nog garanterat hänga här även på semstern
    bara svärisarna får igång datorn som dog under åskan tills vi ska dit

jag får se till att dom får det. jag menar min alkoholism kommer ju bli ritkigt illa om jag måste få abstinens från min BT lism

• nu är jag fruL

nu har solen kommit fram och skiner på världen utanför mitt kontor
    jag tycker om sooooool

• Zozo

Neh - har semester bara idag ocksa.. Var ju ledig torsd-fred och sa idag man ocksa.. sedan maste jag, urkk, jobba i tre dagar för pa fredag är det helgdag!!

Njae, det där med att vara gift har väl inte gatt in i knoppen riktigt. Mer än att vi lag under täcket och fnissade som tva tonaringar och tilltalade varandra med "kära maka" och "min vördade make" hela morgonen...
    Vi har ju varit tillsammans sa länge (13 ar) att vi känner varandra ordentligt. Sedan är det liksom som om vi vore till hälften gifta bara. Familjen var ju inte med i lördags och vi sparar ringväxlingen till i augusti.. sa att det inte bara blir en repetition alltsa.

Annars maste jag säga att det är väldigt befriande att surfa hemifran eftersom man da inte maste sitta under skrivbordet! Vitrockarna far man ju se upp fôr överallt men det är ju en sak mindre i alla fall!

• nu är jag fruL

ha ha
    V jag känner så himla väl igen det där med att fnissa åt make/maka. Jag har ju varit gift i den otroligt långa tiden 4 veckor nu men jag hoppar fortfarande till av att kalla min make för just make.
    det låter ju så "vuxet" och att kalla mig själv för fruL dödskul
    man undrar ju bara hur länge man kommer att fnissa så fort man tänker make eller använder sitt namn

skit snyggt att g¨å på ssyetmet och garva hysteriskt när man visar sitt nya körkort
    mitt körkort kom i fredags, ska hämta det i veckan och skratta gott

Den här vitrocks konspirationen är ju enormt imponerande faktiskt om man tänker efter. Vi sitter i olika länder men ändå är jagar de oss med ljus och lykta samtidigt
    hur många är dom egentligen

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Här har vi sol och 30 grader eller sa... skönt att inte jobba!

Vet inte om det är aldern, men jag tycker fortfarande att jag känner mig sliten efter lördagens fest... och igar komaterade vi i princip bara!! Kanske man blir blek och glamig av att vara en gift kvinna??!

• nu är jag fruL

har du haft sommarknubbiga fingrar i 3 år ??? vart bor du som har såååååå lång sommar

nja solen har tagit lite paus just nu men det ser lovande ut och den HAR varit framme jag lovar!

utländsktlexicon, fasiken vad bekvämt. Ett lexicon som omfattar ALLA utlänska språk! cooolt sånt skulle jag vilja ha. då behöver man ju bara ha med sig ett även fast man åker till flera länder

jag har sagt att jag är smart va
    och snygg
    ochh trevlig
    och inte alls snokig kärring

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...