• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

ohhhhhhhhhh espresso med baylies kan det bli mycket godare

jag vill ha två stycken glöm inte att jag har multippla personligheter, alla måste faktiskt få annars börjar dom slåss

• viktualia

jag hånglar inte!!! han drog ju till banken... näee... jag chattar med en kollega som sitter instängd på jobbet..

• nu är jag fruL

v, och det tror du att vi går på
    jag vet att jag är blåst men VAD som heslt går jag inte på ditt pervo

bara du inte för mycket, kom ihåg icas varning om att man kan få halsfluss av för mycket

elelr var det jessie som tipsade hon vet ju verkligen

• viktualia

men det är sant! och det betyder att det är synd om mig! värsta hångelunderskottet!

nu är solen framme igen!! hi hi!

Ica - vart tog du vägen?

• ica i rutan

Hääähääähäää... 8)8)8)8)8)8)8)8)8)8) Oj??? Vi har visst fått flera personligheter vi med... :o Smittar det genom :o ???

• ica i rutan

Häääääär mamma! *låter som fjant*

• ica i rutan

vickan, varför är du så jäkla hemlig o mystisk då? Med var du bor, alltså... 8)

• ica i rutan

Tss...52 sidor är INGENTING. Vänta bara tills vi är uppe i den volymen jag och brudarna i Oups-tråden är uppe i! Vi har startat tråd nr5 nu...hållit på typ ett år drygt. :D:D:D:D:D:D:D

• viktualia

hm...jaa för att det är kul att vara anonym... men jag säger till dig som till fruL... är du riktigt nyfiken så får du maila på pratglad@tjohoo.se så får du min hemsidesadress....med blogg och allt!

varför anonym på BT? jag har en teori om att mina polare hänger här också.... ännu mer anonyma och jag vill inte bli avslöjad (=att bröllopsplanerna blir avslöjade)

för övrigt anser jag att nån borde komma hit med en kaffedrink...jag jobbar ju lite mellan varven minsann.. har inte tid att storma ut i köket... eller?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...