• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Nu är det snart full dag, och jag ska inte vara full idag.

Bra, då är jag linjedomare. Fast jag känner när jag skriver att jag känner mig lite raspig. Jag fyller i december så jag är väl under transformering då.

Kan inte skåla ikväll, ska och prova klänning igen. Fotar då så jag får se om jag törs lägga ut nån bild nån dag.

• ica i rutan

Jessie: JAAAAA! :D Bilder!
    Äh...du får vara med oss pekfinger-kids. Det är ju låååångt kvar till dec. Du kommer att bli en tomtemor då, det är du medveten om va?

viktualia: *suck* Vad dryg o omständig du är nu... *mummelmummel* :[ Jaja. Jag ska kolla! :D

• Jessie76

*testar göra pekfingergrejjer med nävarna som börjar krumma sig lite smått*
    Yo! Tack Ica för välkomnandet

• ica i rutan

Yo homie! 8) Du e me´ kidsen nu mannen. Äääh...bruden menar jag. :o

• viktualia

jag bara bråkar lite... är hemma på mellanlandning nu och det är tur att ni sköter er... sambon ligger på sängen strax bakom mig och verkar undra vad jag håller på med... JAG tänker inte avslöja vilken "hemsk BT-brud" jag är... hi hi hi hi så det så...

• Jessie76

God morgon! HAHAHA Idag är jag föööörst!

Yo babes! Nu är jag här - sluta leta

Hur varmt är det nuförtiden i detta landet? Visst ska man prata om vädret när man är i process?

• Jessie76

Att åldras menar jag ju

• viktualia

fniss... jag är nummer två....men jag var sist igår vill jag bara påpeka... här är det 25 grader och jag sitter hemma och jobbar... bordsfläkt och neddragna persienner kanske kan funka?!?

• Jessie76

Jag vet inte hur många grader vi har men varmt är det som tusan, känns nästan som det är åska på G. Vi har klimatanläggning och så har jag en bordsfläkt där jag sitter - sköönt

• viktualia

hur gick det med klänningsprovningen? jag ska ge mig på denna läbbiga uppgift imorgon..ujuj...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...