• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

men nu verkar fruL fått för sig att det är dags att jobba...vart tog du vägen?!?

• ica i rutan

Tsssss.... fruL! Det går då rakt inte för sig!!!! :[ Hit, bums!

• nu är jag fruL

kära barn
    så unga och så skyldiga ni äro...
    jag minns att på min tid, då jag var ung.. då minsann...
    snark...
    tanten somnade visst!
    dags för personlighet nr 2 att komma fram.
    Ahhahahahh vad har ni på er lite lammkött ahhhhh
    come to mama

hoppsan personlighet nr 2 är tydligen den perversa av oss!

Ja tiden går extremt fort när man planerar bröllop. Oj oj oj den bara flyger fram.

ohhh jag suckar jag vill också planera bröllop, det var så kul

ett tips från mig är, gör så mycket ni kan i god tid man vet aldrig vad som händer.
    Jag och min make fick influensa veckan innan bröllopet och låg i feber i 4 dagar. Så det var bara tur at vi hade fixat så mycket innan och inte behövde slita de sista dagarna.

ett tips från gammeltanten

jag blir glad över mail när än de kommer viktualia. Men jag är ju en så otålig oc nyfiken sate som avskyr att vänta så jag vill att det ska komma NU!!!!

men men jag får ge mig till tåls

• nu är jag fruL

ha ha det verkar som om ni känner mig ganska bra redan. japp om jag inte kommer med ett inlägg på 2 röda så anar man ju onekligen ugglor i mossen!
    och ja jag jobbade faktiskt
    kom på att jag måste ha klart en rapport på måndag...
    snacka om att ha lyckats förtränga att jag måste arbeta.
    jag får lov att ta med mig jobb hem till sväronen.
    Blir helt okej att ligga på gräsmattan och korr läsa

• nu är jag fruL

´halllåååååå ungdomar!
    är det lite sov dags för er som knappt är torra bakom öronen eller var försvann ni

fast klart, viktualia är vel utte och gör antingen hoppsasteg i korridoren eller dansar fågeldansen

• ica i rutan

Eyyy... Yo tanten! *gör coola finger-pek-moves* Vi kids rular fett! Ni gamlingar kan kasta er utför ättestupet. :[

• nu är jag fruL

och det är ju kanske svårt att skriva om man sitter och suger sig på tummen, eller ica

såja släpp tummen nu...
    och jessie sluta

• viktualia

hörrö fruL... din man har ju gjort värsta kapet: gift dig med en kvinna få flera på köpet...

...jag var tvungen att lämna min dator en stund... kollegan blev intevjuad i radio.. hi hi

• ica i rutan

Fågeldansen... är det nåt ni dansade i din ungdom? När ni gick på lokal? :? *ASG*

• ica i rutan

viktualia: Hahahahahaha!!!! :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...