• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Är oxå häär menar jag ju

• nu är jag fruL

Just det jessie76 det var ju du som på jobbet hela tiden! oj oj oj ungdomen av idag

ahhahaha viktualia, vi har härjat ihop förr!!! som sagt visste ju att du var en trevligt tjej med bra tråd-intressen

Ja ska man bara vara borta 1 vecka så är verkligen flygtiden avgörande. håller helt med. Vi ska vara borta 2 så vi kan ha lite längre flygtid. fast jag AVSKYR att flyga så jag skulle helst ha ingen flygtid alls.

Tihi en hemsida kan jag inte motså! du kan förvänta dig ett mail om inte allt för lång tid... (måste bara dricka lite kaffe först du vet "jobbet" tar tid

ovigd: du är inte ensam om du nu är BT list som vi. Själv är jag aldrig ensam eftersom jag har multipla personligheter praktiskt

Viktualia fy vad mysigt att renovera sommarstuga med en kompis. lät som det säkert blir en del skitsnack och grogg också ...

• ica i rutan

Hahaha.... ojoj flickor! Här har ni jobbat på bra ser jag! :o ;) Att skriva menar jag, vad trodde ni..? :D

Det fina vädret har gjort att jag trappat ner beroendet nu några dagar 8), men det är bara tillfälligt! :D

• nu är jag fruL

Nej men se hej Ica!!!
    addict numero uno !!!
    kul att du har hittat tillbaka, vi efterlyste faktiskt dig igår

men vad, hur va ??
    kan man komma ur sitt beroende för några dagar?

måste ha krävts starka prylar för att klara det

och är det bara Jessie76 som sysslar med vi andra är så städade och duktiga och jobbar så flitigt... hrmmm eller inte
    viktualia dricker mest gin grogg, jag mellis, jessie76 tant grogg och zozo suktar efter immiga pavor

• nu är jag fruL

viktualia förresten, det har nog trillat in ett litet mail till dig!!!

• ica i rutan

fruL, nämen si godda´! :D

Hihihi...ja tänk att jag klarat mig utan! Men hade det gått så hade jag haft en laptop med uppkoppling med mig på beachen, jag lovar! 8)

Oanständigheter som :o håller inte jag på med. Jag är ju inte gift än. :D:D:D:D:D:D

Nu är det lunchtajm, ses om en stund! ;)

• nu är jag fruL

Nej precis fy på sig lilla fröken Jessie76 inget snusk innan bröllopet! vet hut, sånt skulle aldrig jag ha gjort som ogift

kul att du är tillbaka Ica. Tungt beroende männsikor som vi måste ju hålla ihop!

Nu blev jag avis! har du varit på beachen?! tänk här har vi suttit och slitit i vårt anletes svett och så har du legat och softat i solen!

fy vad skönt, semester eller?

du kanske har läst i tråden att jag är nyfiken i en strut så nu börjar jag pumpa dig med

ohhhh vad alla äter

• viktualia

jaa jag var och åt och kom just tillbaka... farligt att skynda sig från fikarummet tillbaka till datorn... och det första som händer är givetvis lite "reload" i BT-fönstret...fniss fniss

kul att ica i rutan är tillbaka.. vi gör vad vi kan för att förvalta din tråd!! hi hi... snart 40 sidor *småler*

renovera sommarstuga med kompisen brukar innebära MYCKET skitprat, lite renovering och gott om vin... nu är dock kompisen gravid så jag får väl pimpla vin för två... ha ha

• nu är jag fruL

eller faktiskt 3!
    man måste se till att nästa generation får sitt också

jag tycker att vi är snuskigt bra på att hålla tråden vid liv!
    men så är vi ju också väldigt talanf fulla!

Mitt mail till dig kom tillbaka... jag hade lagt till en bild så det var för stort

men sen skickade jag om det fast utan bild

• nu är jag fruL

ha ha ha nu fick jag inlägg nr 400

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...