• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

ja franska kvinnor är vel inte de största kanske

jag skulle vel aldrig hitta kläder där emd mina 1.77

• Zozo

med mina 1.78 har jag en del svarigheter japp!

• Zozo

för att inte tala om att fa upp ett par byxor över lar/höft..

• Zozo

Sa jag handlar kläder (och skor - storl 41!) nâr jag är hemma i Sverige..

• nu är jag fruL

fan gumman!
    bra storlek på dig måste jag säga
    drar också 41 i skor

viktualia du har varit tyst länge... du ska inte vara ledsen att du är kortare det är för att du är YNGRE
    när du är så gammal som mig och zozo blir du också över 1.75
    har jag berättat att jag är smart

jag skojade bara, förlåt!

• Zozo

Hehe.. vi kunde ju byta da! Fast jag har mest svart och vitt i min garderob annars - snyggt och praktiskt att para ihop!

• nu är jag fruL

mest svart i min också!
    inte direkt någon färgklick direkt om man inte pratar om mina fräknar, rödaktigt färgade hår och min solskensgula personlighet

har man en sån livfull och färglad insida som jag så måste man tona ner utsidan det blir annars för mycket att det goda

Vilken självdistans den här bruden har eller hur!

hallå, mitt ego får inte plats under skrivbordet där jag gömt mig

• viktualia

asgarv! jag var på rymmen och kacklade i korridoren igen!!!

jag har också 41 i skor... till min ringa längd... hi hi... men jag kan ha hur högklackat jag vill... risken att jag blir längre än min m2b är väldigt liten...

själv är jag tveksam till att lägga ut bröllopsbilder offentligt.. är gärna lite privat för ovanlighetens skull....

• Zozo

Hehe.. vi kan starta skobutik tillsammans - bara storl 41!!

Jag kan faktiskt ocksa ha hur höga klackar jag vill (om jag nu hade tvekat att ha det i annat fall) eftersom min m2b är 1.95...

• viktualia

vinrött och lila dominerar min garderob... och jag har förresten slutat hoppas på att bli lång... ha ha... ska bara bli smartare och coolare... och jag har ju arrangerandet av 30 årspartaj kvar! det ni!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...