• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

coolt med röd klänning
    har du någon bild?
    hade jag gift mig för något/ra år sedan hade jag absolut haft en svart och röd klänning (hade faktiskt sett ut den). Jag kunde inte tänka mig att ha något vitt på mig.

men men när f*n blir gammal så ... det blev en champagnefärgad. kunde jag aldrig trott för några år sedan.
    Måste vara att jag blivit tant!

• Zozo

Vi har dessutom en massa o-immiga flaskor som ligger och väntar pa att det ska bli augusti!

(Det där med staten och kyrkan har ju med att göra att i frankrike skildes stat och kyrka at med buller och bang och nu är det stenhart att de bada inte ska ha med varandra att göra - ingen religion i statlig skola (därav stahejet om slöjans vara eller icke-vara etc), religion är helt enkelt religion och har inte med landets administration att göra. Är eg mer logiskt än det svenska systemet.. om än inte mer praktiskt!)

• Zozo

Vänta lite.. har en länk med bilder nanstans...
    Jo, jag var inne pa svart klänning först för det är en färg jag gillar väldigt men jag bara förll för den här röda..

.. letar...

• nu är jag fruL

nej du viktualia du hade nog tittat för djupt i gin groggen när du läste det

Jag måste också "jobba" till 17 idag. Ska träffa 2 kompisar vid 18 och det är ingen ide att åka hem innan.

Den ena killen är precis lika enkelspårig som jag är. Dvs han associerar allt sexuellt precis som jag så det kommer bli kul. dessutom är han bra på att dricka öl, också precis som jag

han hävdade för några år sedan att om jag varit kille så skulle jag ha blivit stämd för sexuella trakasserier på jobbet ! hoppsan

• Zozo

Här var den!

groups.msn.com/Zozoswedding/weddingdress.msnw

Na färgen är typ mellan katalogbildernas mörka och mina helt knepiga (usch för blixt).
    Pa bilden hade jag varken bh, underkjol eller skor sa den ser allmänt knepig ut.. men är väldigt tjusig!!

• viktualia

fniss... undra om jag får tantpoäng för mina offwhitefärgade skor som jag köpte till bröllopet?!?

jag ska förresten ägna mig åt att prova brudklänning på lördag *spännande*

själv har jag bara en skumpaflaska hemma..inte kyld och inte vet jag när herrn tillåter öppning av den (han fick den som tack)

• Zozo

Vad klagar NI för.. jag maste jobba till 18!!

• nu är jag fruL

WOW!!!
    skitsnygg!
    och du med

så nu vet vi att med dig är det i allafall inte bara falskt smicker, du är faktiskt snygg

med mig och viktualia dock, där får fantasin göra sitt!
    men det märks ju på vårt skrivande hur otroligt snygga vi är! eller...

• viktualia

jaa jag tänker inte visa upp mig.. håller på anonymiteten...kanske när jag väl gift mig men dit är det ju långt (oktober om ni supit bort den info:n)

*undrar just hur snygg man är när man suttit en hel dag på kontoret...varmt och hemskt....*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...