• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

där är du ju

bra gumman, då står du stadigt när det blåser
    Jag kan inte ha högklackat av flera skäl. Dels jag blir längre än maken (han 1.82) men det största, jag ramlar omkull!!!
    fasiken jag fattar inte hur folk kan gå i högklackat, jag kan inte hålla balansen.
    Kan det bero på att jag är lullig jämt

hur ser du egentligen ut viktualia, när du springer och kacklar i korridoren. köe du fågeldansen med armarna
    måste vara ul på ditt jobb, i allafall för de andra

• nu är jag fruL

bokstäverna bara trillar bort när jag skriver...
    hoppas att ni fattar ändå

• viktualia

det är inte så många här... och jag körde lite hoppsasteg förrut... inget att rekommendera i värmen! fy vad flåsigt det blev... isch! japp... kacklar var annars ordet...är en väldigt pratglad människa och får lite utbrott på arbetsuppgifterna just nu: läsa div myndighetsdokument som planer och handlingar, dra slutsatser och skriva ner dem. blähurk!!

Och ju mer jag härjar här istället...desto mer känns det som att jag måste jobba ännu längre...hm... som om det blev något vettigt gjort ju längre jag sitter här.. *tvivlar nog egentligen*

• Zozo

Vet ni att fageldansen är den lat som salt mest genom tiderna hPar i Frankike?? (Mer vârdelöst vetande..)

• nu är jag fruL

ha ha ha oj det var lite pinsamt för fransmännen måste jag säga

jag är också en otroligt pratglad människa. Gubben jag delade rum med på mitt förra jobb brukade ta med godis till mig. För ha sa att det var den enda gången jag var tyst, när jag åt

stackarn han fick inte mycket till arbetsro

• viktualia

*asgarv*
    själv är jag inte ens tyst när jag sover... min m2b klagar ibland på att jag pratar i sömnen.. he he..

(lyckades just se ut som att jag jobbade!! en kollega fastande INTE här och pratade eftersom jag "såg flitig ut"...snacka om att skenet bedrar...)

• nu är jag fruL

ha ha
    du är så talangfull!
    själv tror jag ingen här går på att jag jobbar...
    men vad sjuttsingen
    jag är ju här och ser snygg ut jag behöver vel inte både jobba och vara snygg något måste ju någon annan göra

• Zozo

Hehehe! Skulle inte ni sluta 17???

• viktualia

vad tror dina kollegor att du gör då? de måste ju undra när du då och då skrattar högt och ibland gömmer dig under bordet?

själv säger jag något luddigt om att jag "slösurfar och hänger på diskussionforum på nätet"... tänk om de visste VILKET forum det handlar om... ujuj... inte särskilt nära jobbets kärnverksamhet det här inte.. fast du var väl kemist och det är har ju inte mycket att göra med det heller!

• nu är jag fruL

men herre gud det är 9 minuter kvar, vet du hur många otroligt intressanta ( ?) inlägg jag hinner skriva på 9 minuter?
    skoja om talang...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...