• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

kom vi inte fram till att var transa...jaja..det är klart att jag är snygg och just nu håller sig de få kollegorna som är kvar på jobbet undan från mitt rum... så det är bara ni som vet att jag hällt vatten på skallen!

Jessie76 ....jo men du vågar nog visst visa bilder för oss.. vi är ju på vrålsnällt humör allihop idag!!!

• nu är jag fruL

vi är vel alltid på vrålsnällt humör va ?
    det vill säga så länge som
    -du håller emd oss hela tiden
    -säger att vi är snygga
    -säger att vi är smarta
    -skålar med oss

klart du vågar visa bilder!

ha ha jag ska skvallra för dina kolleger viktualia, o säga att du är blöt i håret (är det bara jag som tänkte snusk nu )

och yes är transa, men god damn han är ju lika hot och fiffad som vi är

• viktualia

du och ditt snusk... alltså!!! *fnittar förtjust* skvallra på du!!! hi hi

Jessie76 verkade försvinna till sin syrra.. hårt liv... och hälsning tillbaka: jag kan inte stå på min balkong förrän framåt 19.40.. måste ju jobba vidare...

• nu är jag fruL

tjolahoppsan tjejer
    nu måste jag gå
    Men jag kommer tillbaka i morgon
    lika snygg och babblig som i dag.
    Eftersom jag ska ut i kväll med så skålar jag med er alla i kväll igen vid 20!
    ha det toppen
    västerut, i norr och i söder

• nu är jag fruL

god morgon godmorgon, hör alla fåglar sjunga ... trallallallala

ha ha nu trodde ni säkert att hoppsan den där fruL nu har hon minsann blivit botad från sitt BT beroende!
    Men ack nej, så var det ej

kom bara inte till jobbet förrens ... well seeeent!

men eftersom jag är BT list i ordets grövsta bemärkelse så skriver jag här så fort jag loggat in!

är dessutom bakis idag

• viktualia

och jag är minsann pålitlig jag med... inloggad och glad....hm... trots värmeslag redan innan förmiddagen närmat sig lunch....urk och burk!

Avis på dig som fick partaja lite lagom igår. Här var det jobb till 18 och jag var hemma lagom till Rapport kl 19.30... Nu är det hårt jobb som gäller lagom länge idag...

• Jessie76

Hallååååå, nu är jag oxå här!
    Surprise? Nooot

Jag har inte tagit några bilder ännu, så jag får göra det och lägga ut när jag känner att ni är på bra och snällt humör
    Skålade igår... Mot söderns höjder Martini Bianco med fruktsoda - är det tant eller? Förlåt, jag försöööker lära mig men det är inte så lätt

Jag har nog hela tiden förstått att ni e lite knasiga, det är nog därför jag trivs så bra här

• nu är jag fruL

Jag blir stolt Jessie76, stolt över att du har förstått det hårda och långa arbete som krävs för att bli en genuin tant
    martini och fruktsoda, absolut tant

själv har jag så här på ålderns höst övergått till enbart mellanlk. tanten tål inte lika starka grejer längre

oj oj viktualia, ska du JOBBA idag
    och till råga på allt, jobba hårt
    wow
    undra om jag ska testa det där med att jobba

• nu är jag fruL

ahmmeeen
    nu får tanten skärpa sig
    mellanöl ska det stå!

trodde ni jag menade mellan mjölk? ha ha hade varit mycket tant
    som löständer ungefär!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...