• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

bara man är söt

skulle det vara
    dumma fingrar som bara glider

inga snusk tankar nu flickor

• viktualia

det kan ju vara så att det från myndighetshåll "gills" bara den ena gången...

och du är säkert både söt och korkad.. men tillräckligt smart för att hänga här och skåla med mig igår kväll! heja heja...

/V
    som också har värmeslag snart...

• nu är jag fruL

om det är ett tecken på smarthet att skåla då WOW vad jag är smart!!!!

med min dryckes talang är jag nog ca einstein

och ohhhhh smicker....
    sånt gillar jag!

smart jag nähä men rara du, det är du som är smart och vacker det märks på hur bra du skriver viktualia lilla!

• Zozo

Var tvungen att starta om datorn..

Jo, sa här är det.. för att göra en lang historia kort. För att bli lagligen vigda maste vi skriva pa pappren i stadshuset i var hemkommun och därmed basta. Vill man sedan lägga till en kyrklig ceremoni sa gör man det (inte vi da, men här är det jättevanligt). den kyrkliga ceremonin är inte lagligt giltig i Frankrike utan kommer till efterat som en bonus.

Eftersom vi ville fira vart bröllop nagon helt annanstans än där vi bor och, ve och fasa, utomhus, sa fick vi ta till en specialare.. Dvs i augusti blir det ocksa ceremoni med en tvättäkta borgmästare, men vi kommer rent lagligen faktiskt redan att vara gifta.
    Nu till helgen firar vi inte sa mycket alls eg, men vi tog chansen att bjuda hem nagra av dem som inte är bjudna i augusti.. sa lite fest blir det.
    Men min fina röda klänning och ringväxling, middag och fest sparar vi till augusti..

Det var det korta versionen det....

• viktualia

fniss... ja det är sällan man får eller ger smicker på det här sättet... så går det när man är anomyn på det här sättet.. hi hi... himla skoj måste säga att det är!!

Och Zozo... jag tycker att jag ska få stilpoäng som gissade rätt!! Men du glömde min fråga:... vad jobbar en svensk brutta med i Paris?

*nyfiken*

• Zozo

Hehe..nej, jag har svarat pa den tidigare.. det är ju bara att leta igenom 31 sidor tradsvar...

• Zozo

Och jo, ett litet stilpoang kan du vâl fa.. Känner mig lite givmild idag...

• nu är jag fruL

TACK!!!!

nu håller jag nästan på att bli smart för nu har jag lärt mig massor som jag inte visste om frankrike! underligt att kyrklig vigsel inte är lagligt bindande... konstiga människor!
    fast otroligt trevliga och god mat och gott vin

Gud vad kul med 2 kalas. Mycket bra ide, ska motionera om att det ska bli så i sverige också! borde vara förbjudet att bara ha 1 bröllop!
    och lite fest blir det på lördag, 18 immiga flaskor minns jag nog

smicker är super
    och visst är det härligt att det syns på hur man skriver hur satans snygg och bra man är

• viktualia

*asgarv*
    jaa antalet immiga flaskor minns jag men inte att du berättat vad du jobbar med... ha ha ha ha

surt nog ska jag jobba till 17 idag också... det går ju sådär... värmeslag, BT och trevliga kollegor att prata med... ujuj..vad lite det blir gjort ibland...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...