• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Skål alla sommararbetande BT-brudar!

/Viktualia
    med tranbär och gindrinken i högsta hugg

• nu är jag fruL

Hejsan alla beroende brudar!
    Im back

jag kan meddela att jag höjde mitt ölglas och skålade till er alla i går vid 20.15 cirka gurka

eftersom jag som inbiten stadsbo inte kan hitta någon stans utan tunnelbana så visste jag inte ritkig åt vilket vädersträck jag skulle skåla (alltså visste inte vilket vädersträck ni befann er i)
    Så jag skålade runt åt alla vädersträck. Samtliga på uteserveringen inklusive min make tyckte att jag såg galen ut
    men vad gör jag inte för er skull

obs jag såg flera lyckstolpar

• viktualia

Jag skålade i alla fall tillbaka! Och för att skåla åt mitt håll kan du tänka att jag bor långt bort i förlängningen av gröna linjen mot Hässelby...fniss fniss.. Det är västerut och jag befinner mig som sagt 25 mil väster om Sthlm (utom nu när jag arbetar och har dragit 7 mil västerut till)

Välkomna till en ny dag, där värmen utanför fönstret får mig att fortsätta längta bort från mitt stackars varma kontor!

• viktualia

..ooops... jag glömde att jag skålade nog med lyktstolpen nedanför balkongen!!

• nu är jag fruL

En liten fråga till Jessie76
    Hur njuter man av en lyckstolpe

det låter himla intressant fär uppe i norr...

• nu är jag fruL

god morgon Viktualia!
    Mot hässelby alltså, bra då vet jag.
    och jag skålade absolut åt det hållet

här gassar solen utanför fönstret och motivationen är på absoluta nollpunkten.
    Hur fasiken ska jag klara av att jobba en hel vecka till ?

• Zozo

Hahaha.. vi lyckades än en kväll att INTE öppna nagon av de immiga flaskorna.. vi fick hitta pa ersättningssysselsättning istället.. mindre svalkande sådan iofs

Jag jobbar bara idag med - sedan blir det laaaanghelg!

Jag skalade förvisso inte igar men fnissade vâl at varenda lyktstolpe jag sag.. folk sag ut att vilja lasa in mig direkt!

• nu är jag fruL

Jag är förvånad att du inte redan är inlåst zozo

och jag med för den delen...

jag ska också ha lång helg, fast bara fre extra ledigt men bättre än inget alls

zozo är det pga av bröllopet eller bara mini semester

sjäv ska jag hem till svärmor och svärfar

• Zozo

Pga bröllop nr1.. man har rätt till 4 dagar hâr (men da räknar de själva bröllopsdagen med - lördag ) Till bröllop nr2 har jag snällt fatt ta semester..

PS Det är bara för att jag springer sa fort som de inte lyckats lasa in mig ännu. Och idag är jag dessutom förklädd med mörka solglasögon!

• Jessie76

Oooh nu är hon avancerad fransyskan Mörka solbrillor

Jag har inte riktigt lärt mig ännu det där med lyktstolpen men man får inte slicka på den när det är vinter För då fastnar man har jag hört...

Jag får återkomma efter par"dansen" med dito, så ska jag berätta hur det gick

God morgon förresten... Tänk idag gick det ända till nu innan jag loggade in! Bra gjort va?!

Lule - that´s my town, my vischa

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...