• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

i oktober är det dags för den stora dagen med stort B. är i startgroparna för att verkligen ta tag i planeringen. härjar minst lika friskt i "oktobertråden" som här....

japp... det är ju det jag menar... BT är en förlängning av fikarumskänslan... märkligt vad beroendeframkallande det här är... hur har jag klarat mig 29 år innan?!?! avgiftning är nog modellen så småningom...

• nu är jag fruL

Lite jobbigt är en underdrift...

hmmm tror att han och framförallt kunderna är rätt ointresserade av svammel från BT

men man vet ju aldrig. Kunderna från Kina var i finland i helgen och blev helt galna över alla finskor i bikini överallt. Tog miljoner kort med mobilerna
    det är tydligen inte så vanligt emd halvnakna blondiner i Kina

• nu är jag fruL

avgiftning låter trist...

fast det är klart, om avgiftningen innehåller
    -massa mat
    -massa champagne
    -kräftor
    -sol
    -öl
    och 10 tjejkompisar att snacka skit med.
    Då kan jag nog klara en veckas avgifting

oktober. vad kul
    allt bokat?

• viktualia

nu är jag fruL - allt är lagom bokat, ingen stress i sikte alls utan det löser sig sakta men säkert.. ska prova klänning på lördag bland annat. har en rätt tydlig bild av det hela och är nog ganska långt ifrån bridezilla... fast det beror nog på BT. För det som är bra med BT är att man får utlopp för allt galet bröllopstänk här och kan vara normal annars!

Avgiftningen vet jag inte vad den ska bestå av... men jag borde nog ägna mer arbetstid åt jobbet hur som helst *skäms lite* Som det ser ut nu blir det en arbetstopp i augusti så det kanske löser sig självt... hm... *skakar på huvudet*

• nu är jag fruL

japp, jag siktar också på att jobba flitigare i augusti.
    det är kört nu
    ti hi

ja det är tur att BT finns. det är nog ett gäng bröllop som aldrig skulle ha blivit av om inte BT fanns utan blivande mannen fick stå ut med allt bröllops snack.

• viktualia

I augusti kommer de där läbbiga stoppdatumen mycket närmare än nu... nu känns det som att jobbprojekten har gott om tid... men snart sitter man på pottkanten och jobbar som en dåre igen...

Hm... och då kan man ju fundera över om det är läge att häcka på BT... men som sagt... beroendeframkallande var ordet sa Bull!

• nu är jag fruL

mycket beroendeframkallande sa bill

jopp visst borde man jobba. Absolut. har massor att göra.
    men vad är vel en bal på slottet?

• viktualia

närmare bal på slottet än bröllop är det ju inte många som kommer... så alltså är det helt befogat att hänga här!!!! (fast just jag vill inte gå på bal på slottet, har tackat nej mer än en gång eftersom jag avskyr pardans... men nu kom jag visst bort från ämnet... vad nu det var...)

• nu är jag fruL

va ska man hålla sog till ämnet här ? det har jag helt missat

men eftersom jag älskar att skylla på saker så skyller jag det på att vi är flera personer i min kropp och alla vill säga sitt så därför kommer det mycket röriga inlägg från min signatur

tycker inte heller om pardans, ingen av oss faktiskt

• viktualia

men vad bra nu är jag fruL! då kanske du har nåt schysst tips på hur man avslutar bröllopsfest utan hemsk pardans?!?
    konceptet hittills: 3 rätters middag med tal och vad som nu dyker upp. tårta en stund senare. Men VAD ska man hitta på för att slippa dans men ändå underhålla gästerna och oss?!? *seriös BT-fråga helt plötsligt*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...